KONKURSY I PROMOCJE
|
05.10.2009. |
Imago Public Relations na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego organizuje konkurs dla dziennikarzy „Nie przegap zmian na wschodzie”. |
Czytaj całość
|
|
MOTORYZACJA
|
05.10.2009. |
Wczoraj w Rio de Janeiro został zaprezentowany prasie brazylijskiej samochód Fiat 500, który z początkiem października zostanie wprowadzony do sprzedaży w Brazylii. W tym samym czasie rozpocznie się jego sprzedaż także w Kolumbii, na Barbadosie i w Panamie, natomiast na Jamajce zostanie zaprezentowany przed końcem roku 2009. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
02.10.2009. |
W ramach trwającej od 14 września do 6 grudnia loterii „Słodycz wygrywania”, na smakoszy produktów firmy Mamut czekają atrakcyjne nagrody. Najbardziej aktywni uczestnicy konkursu mają szansę otrzymać Fiata Grande Punto. Słodkie ciasteczka, biszkopty, czy pierniki marki Mamut mogą przynieść ich wielbicielom coś więcej niż rozkosz podniebienia. Wystarczy skosztować tradycyjnie wybornych Biszkoptów Wrocławskich, Groszku ptysiowego lub przepysznych Słoneczek czy Ciasteczek Maślanych z Kokosem, które mogą przynieść niespodziewane szczęście w postaci jednej z trzech nagród rzeczowych. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
01.10.2009. |
Ruszyła trzecia edycja międzynarodowego konkursu dla studentów – Henkel Innovation Challenge. Koncern ponownie poszukuje utalentowanych osób, które chcą sprawdzić swoją wiedzę i kreatywność oraz stanąć do rywalizacji ze studentami z 11 krajów. Na zwycięzców czekają ekskluzywne wakacje językowe – w Australii, Japonii lub Meksyku. Henkel zaprasza studentów do poszukiwania pomysłów na nowe, innowacyjne produkty przyszłości w ramach posiadanych obecnie marek. Zadaniem uczestników konkursu będzie wcielenie się w rolę menadżerów Henkla i opracowanie produktu z działu Środków Piorących i Czystości lub działu Kosmetyków Pielęgnacyjnych, który będzie odpowiadał na przyszłe potrzeby konsumentów i stąd mógłby się cieszyć powodzeniem na rynku w roku 2050. |
Czytaj całość
|
|
MOTORYZACJA
|
01.10.2009. |
Na początku września 2009 roku miała miejsce inauguracja szkoły doskonalenia jazdy marki Abarth. Inicjatywa o nazwie Abarth Driving Experience to owoc współpracy Fiat Auto Poland z firmą Corse S.C. oraz Jurczak Auto Sport. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
01.10.2009. |
Dział mobilny Supermedia Interactive pozyskał nowego klienta – poznańską firmę Benus. 1 października rusza prosprzedażowy konkurs SMS - pierwszy w historii firmy. SMI odpowiada za obsługę mobilną konkursu. |
Czytaj całość
|
|
MOTORYZACJA
|
01.10.2009. |
Nowy Fiat Punto Evo, mający swoją światową premierę na ostatnim Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie, oficjalnie wchodzi dzisiaj na rynek. Ma on za zadanie kontynuować sukces swojego poprzednika, Grande Punto, i dzięki kilku nowym funkcjom stać się punktem odniesienia w kwestii innowacji, bezpieczeństwa i stylu. |
Czytaj całość
|
|
MOTORYZACJA
|
30.09.2009. |
Październik jest najniebezpieczniejszym miesiącem pod względem śmiertelnych wypadków drogowych.* Okres przejściowy charakteryzujący się znacznym pogorszeniem warunków atmosferycznych ma bezpośredni wpływ na wzrost liczby niebezpiecznych zdarzeń drogowych, w których poszkodowani są zarówno kierowcy, ich pasażerowie, jak i piesi. |
Czytaj całość
|
|
TURYSTYKA
|
30.09.2009. |
Wszystkich, którzy poszukują jeszcze słońca i ciepła w jesiennej Europie warto zachęcić do podróży na południowy kraniec naszego kontynentu. Jesień w południowych Włoszech może być prawdziwym śródziemnomorskim dolce vita, w którym estetyczne doznania związane z krajobrazem i architekturą włoskich miasteczek doskonale łączą się z przygodami kulinarnymi, a zwłaszcza degustacją wybornych win. Łagodny klimat i bajkowe jesienne kolory tego regionu sprawiają, że wielu podróżnych wybiera Włochy Południowe na październikową wyprawę. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
30.09.2009. |
Na jesień firma FRoSTA przygotowała drugą edycję promocji konsumenckiej – Dziecięcej Akademii FRoSTY, która rozpocznie się 1 października. Jest to długoletni program promocyjny, który otrzyma silne wsparcie reklamowe – kampanię telewizyjną, która rozpocznie się w październiku, kampanię internetową oraz w prasie. Pula nagród wynosi 200 000 zł. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 nast. » koniec »»
|