Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow "Piccolo. Nuda się nie uda"
"Piccolo. Nuda się nie uda" Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.12.2008.
W grudniu rusza ogólnopolska kampania marketingowa marki Piccolo pod hasłem „Piccolo. Nuda się nie uda.”. W ramach kampanii w największych stacjach telewizyjnych pojawią się nowoczesne spoty w formacie 3D. Uruchomiony także zostanie dedykowany serwis internetowy.
   


Ogólnopolska kampania wizerunkowa ma na celu utrwalenie pozycji Piccolo na polskim rynku oraz utrwalenie marki w świadomości klientów. Działania będą prowadzone w telewizji, Internecie i prasie.

    Spoty telewizyjne zostały przygotowane nowoczesną techniką kreskówki w formacie 3D. Bohaterem spotów jest sympatyczny Piccolo Boy, który rozkręca szampańską dziecięcą imprezę. Kampania telewizyjna zostanie przeprowadzona w grudniu, przez największe stacje telewizyjne: TVP, TVN i POLSAT oraz przez kanały tematyczne: JETIX, JETIX PLAY, ZIP ZAP, .

Marka Piccolo, we współpracy z portalem Wirtualna Polska, uruchomi również specjalny serwis dotyczący organizacji imprez dla dzieci pod hasłem „Piccolo. Nuda się nie uda”. Na stronie można znaleźć wiele oryginalnych pomysłów na zabawę, wystrój wnętrza, czy propozycje prezentów, dzięki którym każda impreza będzie dla dzieci niezapomnianym przeżyciem.
Ponadto prowadzone będą działania reklamowe w magazynach branżowych, kobiecych oraz lifestyle’owych. Tematem przewodnim tych działań będzie prezentacja pomysłów na zabawę sylwestrową dla dzieci. Jedną z propozycji Piccolo na organizację takiej zabawy są Zestawy Piccolo Mała Miss oraz Zestawy Imprezowe Piccolo, zawierające Piccolo oraz elementy niezbędne do organizacji szampańskiej imprezy dziecięcej.

W działaniach prasowych głównym tematem będą Zestawy Imprezowe Piccolo oraz zestawy Piccolo Mała Miss, które marka wprowadziła na rynek w listopadzie.

Piccolo to unikalny musujący napój owocowy dla dzieci. Doskonale podkreśla charakter wyjątkowych okazji, jak np.: przyjęcia sylwestrowe, urodziny, bale karnawałowe. Piccolo rozkręci każdą imprezę, zna dzieci i wie, co sprawia im największą radość. Wystrzał korka to najlepszy sygnał, że impreza się zaczyna.

Kuźnia PR

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:






 

























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Bizmarket | DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |