"Piccolo. Nuda się nie uda" |
![]() |
![]() |
10.12.2008. | |
W grudniu rusza ogólnopolska kampania marketingowa marki Piccolo pod hasłem „Piccolo. Nuda się nie uda.”. W ramach kampanii w największych stacjach telewizyjnych pojawią się nowoczesne spoty w formacie 3D. Uruchomiony także zostanie dedykowany serwis internetowy.
Spoty telewizyjne zostały przygotowane nowoczesną techniką kreskówki w formacie 3D. Bohaterem spotów jest sympatyczny Piccolo Boy, który rozkręca szampańską dziecięcą imprezę. Kampania telewizyjna zostanie przeprowadzona w grudniu, przez największe stacje telewizyjne: TVP, TVN i POLSAT oraz przez kanały tematyczne: JETIX, JETIX PLAY, ZIP ZAP, . |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal |
press box: Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal | MAPA |