Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Case study - organizacja eventu Place For Dance
Case study - organizacja eventu Place For Dance Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.10.2010.
We wrześniu ukazał się pierwszy numer lifestylowego dwumiesięcznika o tematyce tanecznej: „PLACE FOR DANCE”. Redaktorem naczelnym magazynu jest znany choreograf i tancerz – Maciej Zakliczyński. Nowy tytuł jest dla czytelników swoistym przewodnikiem po świecie tańca. Magazyn zawiera między innymi wywiady z tancerzami, choreografami i reżyserami widowisk tanecznych z całego świata, sylwetki ludzi, dla których taniec jest stylem życia, taneczne historie zarówno mistrzów tańca, jak i początkujących.  W „Place For Dance” znajdują się także reportaże z tanecznych wydarzeń oraz praktyczne porady instruktorów i pedagogów tańca. Działy magazynu zostały nazwane ze względu na miejsca, gdzie można tańczyć. Dział „Teatr” zawiera informacje o najważniejszych premierach i spektaklach tanecznych w Polsce. „Parkiet” – to świat tańca towarzyskiego, turnieje, mistrzostwa, reportaże i relacje. „Ulica” – tam znajdują się takie style jak hip-hop, street dance, new style oraz alternatywna sztuka uliczna. W tytule znajdzie się również dział „Folk” – zawierający informacje o etnografii tańca, jego kulturze i tradycji. „Place for Dance" adresowany jest do zainteresowanych tańcem kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców miast traktujących taniec jako nieodzowny element życia, rodzaj aktywności fizycznej czy też formę spędzenia wolnego czasu

CEL:
Wsparcie działań związanych z wprowadzeniem magazynu „Place For Dance” na rynek” oraz dotarcie do wybranych grup docelowych:
  • Media
  • Potencjalni reklamodawcy
  • Celebryci
  • Profesjonaliści (tancerze, trenerzy, szkoły tańca)


REALIZACJA:

Ideą wydarzenia było stworzenie takiego widowiska, które swoim charakterem będzie nawiązywało bezpośrednio do profilu magazynu. Koncepcją kreatywną eventu było przeniesienie gości do świata tańca, poprzez rozbudowaną choreografię, która łączyła najważniejsze style taneczne: m.in. walca, salsę, czy jazz. W ten sposób możliwe było ukazanie, jak szeroką dziedziną jest taniec, który obecnie można nazwać sposobem na życie. Działania Orchidea Group objęły zarówno produkcję, jak i koordynację eventu, w tym:
  • Wytypowanie miejsca
  • Obsługę zaplecza technicznego (światło, dzwięk, multimedia)
  • Scenografię
  • Obsługę muzyczną
  • Koordynację cateringu
  • Produkcję materiałów BTL

Za realizację choreografi odpowiadały zaprzyjaźnione szkoły  tańca
Walc - Katarzyna Krupa, Cezary Olszewski
Taniec brzucha - Szkoła Tańców Karaibskich „SalsHall Ortodox”
Salsa - Salsa Libre  
Hip-hop –Belong To Beat  
Pasodoble - Janja Lesar i Krzysztof Hulboj
Balet - Nika Warszawska i Błażej Ciszek
Jazz - Jazz One

 
PODSUMOWANIE

FREKWENCJA:
Liczba gości wyniosła 234 osoby, w tym:
Przedstawiciele mediów – 23 redakcje (7 kamer)
Przedstawiciele agencji fotograficznych - 6
Przedstawiciele reklamodawców – 78
Celebryci (14)


EFEKTY MEDIALNE:
Wsparcie PR eventu zowocowało obecnością tematu we wszystkich typach mediów: prasa, Internet, telewizja, agencje informacyjne, agencje fotograficzne
RTV: 6 (*8)
4 publikacje w stacjach telewizyjnych
2 relacje w telewizjach internetowych
Prasa/Internet: 13
Agencje fotograficzne: 7 opublikowanych galerii zdjęć z eventu

Glaubicz Garwolińska Consultants
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |