Skip to content

Reklama

START
Porozmawiaj z Media Expert... przez Asystenta Google! Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.05.2019.


Media Expert uruchomiła nowy kanał komunikacji z klientami.
Od dziś, za pośrednictwem Asystenta Google możemy sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje czy uzyskać kontakt z infolinią. Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe.

Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia dziś możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych.

OK. Google, porozmawiaj z Media Expert!
Zaczynamy od komendy „OKEY Google”, by uruchomić aplikację, a następnie wydajemy polecenie „Porozmawiaj z Media Expert”. Usługa automatycznie przenosi użytkownika do kanału sieci. Od tego momentu, możemy wydając polecenia głosowe, sprawdzić status zamówienia i obejrzeć aktualne promocje. Wybór odpowiednich słów ułatwiają podpowiedzi, wyświetlane na urządzeniu mobilnym. Są wśród nich komendy: „sprawdź status zamówienia”, „pokaż ofertę” czy „numer Infolinii”.

„Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Przypomnijmy, że Asystent Google dostępny jest w Polsce dopiero od stycznia 2019 roku. Na dzień dzisiejszy aplikacja pomaga między innymi wypełniać codzienne obowiązki, sprawdzić prognozę pogody lub repertuar w kinie. Rozwiązanie zostało przyjęte przez ekspertów bardzo pozytywnie i ocenione, jako jeden z najciekawszych trendów technologicznych najbliższych lat. Sieć Media Expert wykorzystała tę prognozę zagospodarowując ją w swoich kanałach sprzedażowych oraz wyznaczając nowy kierunek w obszarze e-commerce.

Media Expert
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



















 







 


kredyt gotówkowy


PRESSNEWSS


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PRESSNEWSS | PressBox | BIZMARKET | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |