Porozmawiaj z Media Expert... przez Asystenta Google! |
09.05.2019. | |
Media Expert uruchomiła nowy kanał komunikacji z klientami. Od dziś, za pośrednictwem Asystenta Google możemy sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje czy uzyskać kontakt z infolinią. Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe. Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia dziś możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych. OK. Google, porozmawiaj z Media Expert! Zaczynamy od komendy „OKEY Google”, by uruchomić aplikację, a następnie wydajemy polecenie „Porozmawiaj z Media Expert”. Usługa automatycznie przenosi użytkownika do kanału sieci. Od tego momentu, możemy wydając polecenia głosowe, sprawdzić status zamówienia i obejrzeć aktualne promocje. Wybór odpowiednich słów ułatwiają podpowiedzi, wyświetlane na urządzeniu mobilnym. Są wśród nich komendy: „sprawdź status zamówienia”, „pokaż ofertę” czy „numer Infolinii”. „Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. Przypomnijmy, że Asystent Google dostępny jest w Polsce dopiero od stycznia 2019 roku. Na dzień dzisiejszy aplikacja pomaga między innymi wypełniać codzienne obowiązki, sprawdzić prognozę pogody lub repertuar w kinie. Rozwiązanie zostało przyjęte przez ekspertów bardzo pozytywnie i ocenione, jako jeden z najciekawszych trendów technologicznych najbliższych lat. Sieć Media Expert wykorzystała tę prognozę zagospodarowując ją w swoich kanałach sprzedażowych oraz wyznaczając nowy kierunek w obszarze e-commerce. Media Expert press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |