Skip to content

Reklama

START arrow WYPOSAŻENIE WNĘTRZ arrow Ceramika Paradyż
Ceramika Paradyż Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.06.2011.
    

Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
 ul. Piotrkowska 61
 26-300 Opoczno
www.paradyz.com





Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2013/2014 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda "Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.



Najważniejsze etapy rozwoju Grupy Paradyż:

1989 r. - rejestracja i rozpoczęcie działalności,
1991 r. - uruchomienie zakładu produkcyjnego w Opocznie,
1993 r. - uruchomienie zakładu produkcyjnego w Wielkiej Woli koło Paradyża,
1999 r. - uruchomienie zakładu produkcyjnego "Tomaszów 1" w Tomaszowie Maz.,
2000 r. - otwarcie Salonu Firmowego w Tomaszowie Maz.,
2001 r. - rejestracja Paradyż Sp. z o.o. i uruchomienie zakładu produkcyjnego Paradyż w Tomaszowie Maz.,
2004 r. - uruchomienie zakładu produkcyjnego "Tomaszów 2" w Tomaszowie Maz.,
2005 r. - rozbudowa Salonu Firmowego w Tomaszowie Maz.,
2005 r. - otwarcie nowego Salonu Firmowego Inspiro w Łodzi,
2008 r. - rozbudowa zakładu produkcyjnego "Tomaszów 1" w Tomaszowie Maz.,
2008 r. - wprowadzenie nowych marek - Kwadro Ceramika i My Way Paradyż Group,
2011 r. - modernizacja zakładu produkcyjnego w Wielkiej Woli,
2012 r. - nowa identyfikacja wizualna Spółek Grupy Paradyż.
2014 r. – rozpoczęcie budowy Centrum Handlowo-Logistycznego (w Tomaszowie Mazowieckim) z magazynem wysokiego składowania, planowane zakończenie inwestycji – czerwiec 2015 r.

Rozwój oferty - Grupa Paradyż jako lider w nowoczesnych technologiach:

1997 r. - pierwsza polska szkliwiona płytka mrozoodporna (Sahara),
1999 r. - pierwsza pełna oferta polskiego producenta (ściana, podłoga, dekoracje),
2000 r. - pierwsza polska płytka ścienna wykonana w technologii monoporozy,
2000 r. - największy format płytki ściennej w Polsce: 25x40 cm,
2001 r. - pierwszy w Polsce gres szkliwiony,
2003 r. - pierwsza rektyfikowana płytka polskiego producenta,
2004 r. - pierwsza w Polsce płytka ceramiczna z powierzchnią półpolerowaną,
2004 r. - pierwsza polska uniwersalna mozaika prasowana (Estepona/Marbella),
2006 r. - pierwsza polska stopnica z kapinosem i pełny program schodowy (klinkier),
2006 r. - największy format płytki ściennej w Polsce: 32,5x97,7 cm (Maxima/Foresta, Sunny),
2008 r. - pierwsze w Polsce płytki zdobione innowacyjną technologią druku cyfrowego,
2010 r. - największy w Polsce format szkliwionej płytki podłogowej 60 x 120 cm,
2011 r. - kolekcje pocieniane (FIT) w formacie 32,5x97,7 cm - marka My Way Paradyż Group.
2013 r. – druk cyfrowy na szkle i usługi cięcia oraz obróbki szkła

 

Ciągłe inwestycje w najwyższą jakość, wizjonerskie podejście do misji i celów firmy oraz zrównoważony rozwój pozwalają Zarządowi na realizacje nowatorskich pomysłów.  Wdrażanie śmiałych koncepcji i rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom otoczenia są podstawą dynamicznego rozwoju firmy. Grupa Paradyż tworzy produkty wyprzedzające oczekiwania i potrzeby rynku. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom firma produkuje coraz więcej płytek w nowych formatach np. 20x60cm, 98,5x65,5cm czy 119,8 x 19,8cm oraz w zaawansowanych technologiach. Np. druk cyfrowy z użyciem nanotuszy pozwala na odwzorowanie na powierzchni płytki dowolnej grafiki z fotograficzną precyzją. Firma oferuje również wyroby i dekoracje szklane oraz usługi cięcia szkła. Procesy zachodzące w Grupie Paradyż koordynowane są w ramach zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskowego oraz bhp, dzięki czemu każdy etap produkcji odbywa się z dokładnym pomiarem stanu jakości, odnoszonym do zatwierdzonych dokumentów technologicznych. Na przestrzeni kolejnych lat zintegrowany system zarządzania został udoskonalony poprzez wdrażanie nowych narzędzi między innymi 5S, KAIZEN, SMED, TPM.

Produkty Grupy Paradyż nie stanowią żadnej uciążliwości dla środowiska, a do ich wytwarzania używane są sprawdzone i bezpieczne surowce. W firmie  realizowanych jest wiele projektów nastawionych na ochronę środowiska i recycling, wprowadzony został system wniosków usprawniających, angażujący wszystkich pracowników do poprawy  jakości, bezpieczeństwa i środowiska. Podjęte na szeroką skalę działania w ramach odzysku ciepła odpadowego z pieców przyczyniają się do uplasowania Grupy Paradyż w czołówce firm innowacyjnych, a w tym konkretnie aspekcie na pewno w czołówce branży ceramicznej w Europie.

Grupa Paradyż w sposób szczególny dba o zachowanie standardów prowadzenia polityki społecznej odpowiedzialności biznesu. Z własnej inicjatywy aktywnie uczestniczy w życiu lokalnych społeczności, wspiera ogólnopolskie inicjatywy oraz angażuje się w działania związane z kultura i sztuką. Jest laureatem prestiżowej Regional Forbes CSR Awards – nagrody przyznawanej firmom, które stanowią wzór do naśladowania dla całego rynku i dbają o najwyższe standardy odpowiedzialnego biznesu. Od 7 lat Grupa Paradyż jest Mecenasem Głównym Międzynarodowego Festiwalu Łódź Design a od 2013 r. Firma  razem z Fundacją Architektury Firma prowadzi akcję społeczną „Ratujemy Mozaiki”, której celem jest ochrona polskiego dziedzictwa kulturowego i zwrócenie uwagi na problem niszczejących dzieł sztuki w miastach całej Polski.


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |