Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow Zakupy grupowe przynoszą korzyści dla turystów i przedsiębiorców
Zakupy grupowe przynoszą korzyści dla turystów i przedsiębiorców Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.06.2011.
Jak informują media, biura podróży oferują obecnie blisko 100 tys. przecenionych wyjazdów. Tymczasem z wakacyjnych propozycji  z co najmniej 50% rabatem skorzystali już użytkownicy pierwszej polskiej platformy grupowych zakupów turystycznych – MyDeal Podróże, którzy od marca nabyli kupony o łącznej wartości prawie 1 miliona złotych.

- MyDeal Podróże to medium umożliwiające właścicielom hoteli, pensjonatów lub biur podróży idealne dotarcie do starannie wyselekcjonowanej grupy potencjalnych odbiorców. – mówi Filip Goździewicz, prezes MyDeal.pl – Turyści zyskują możliwość wypoczynku co najmniej o 50% taniej, czyli z rabatem znacznie większym niż w ofertach „Last Minute” proponowanych przez biura podróży.

Z szacunków Instytutu Turystyki wynika, że w tym roku urlop w kraju spędzi przynajmniej o 150 tys. Polaków więcej niż rok temu. Oznacza to zwiększenie dochodów rodzimej branży turystycznej o około 80-100 mln zł. Jak donoszą media, biura podróży oferują już blisko 100 tys. przecenionych wyjazdów, z upustami nawet do 30%. Ale dzięki zakupom grupowym można zaoszczędzić jeszcze więcej – co najmniej 50%! Polscy przedsiębiorcy wykorzystują fakt, że wielu turystów rezygnuje z dalekich wyjazdów ze względu chociażby na niestabilną sytuację polityczną w Afryce i przez atrakcyjną ofertę starają się przyciągnąć klientów. W tym celu coraz częściej sięgają po nowy, bardzo efektywny kanał promocji – serwisy zakupów grupowych.

- Z MyDeal Podróże współpracowałam już kilkakrotnie i za każdym razem byłam bardzo zadowolona z efektów – mówi Justyna Walczowska, Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży RT HOTELS w Krakowie – Ten sposób promocji hotelu jest skuteczny, bo powala zainteresować swoją ofertą nowych potencjalnych klientów, którzy dodatkowo poinformują swoich znajomych, jeśli będą zadowoleni z usługi.

Opublikowane niedawno przez serwis GoDealla.pl wyniki badania preferencji zakupowych polskich internautów pokazują wyraźnie, że oferty turystyczne cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem – tego typu usługi chciałby nabyć w serwisach zakupów grupowych niemal co drugi użytkownik. Od uruchomienia serwisu MyDeal.pl Podróże, 1 marca 2011, roku użytkownicy kupili kupony na wakacyjne wyjazdy o łącznej wartości prawie 1 miliona złotych, między innymi do Berlina, Budapesztu czy Grecji.

Wśród propozycji dostępnych obecnie w serwisie MyDeal Podróże można znaleźć np. 7-dniowy dwuosobowy pobyt wraz z pakietem SPA w polskich górach lub 3 dni w Beskidzie Sądeckim. Platforma będzie stale wzbogacana o nowe propozycje, zarówno krajowe, jak i zagraniczne.

– Klienci MyDeal.pl doceniają potencjał ofert turystycznych – dodaje Filip Goździewicz – na przykład pobyt w praskim hotelu w ciągu niecałych 48 godzin zakupiło 800 użytkowników. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się oferty krajowe: wyjazdy nad Bałtyk, czy w góry. Już niedługo pojawią się u nas kolejne ciekawe Podróże, między innymi tygodniowy pobyt  w Zakopanem dla dwóch osób, a dzisiejsza propozycja to weekend survivalowy dla odważnych – zapowiada Goździewicz.

MyDeal.pl

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |