Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Reebok - 7 największych miast w Polsce, 7 weekendów
Reebok - 7 największych miast w Polsce, 7 weekendów Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.03.2011.
2 kwietnia marka Reebok rozpoczyna akcję promocyjną przygotowaną specjalnie do wsparcia kolekcji odzieży i butów EasyTone, które służą do formowania ciała, podczas codziennych aktywności takich jak spacer, zakupy. W ramach akcji zaplanowano działania w sklepach, ambient uliczny w okolicach galerii handlowych i w centrach miast – dodatkowo zaplanowano konkurs dla konsumentów z możliwością wygrania sześciodniowej wycieczki do Lizbony dla dwóch osób.

W ciągu siedmiu weekendów (piątek – niedziela) od 2 kwietnia do 21 maja, w siedmiu największych miastach Polski, tj. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach pojawią się specjalne kioski EasyTone, czyli stoiska przygotowane na  potrzeby akcji promocyjnej marki Reebok. Będą wyposażone w specjalnie zaprojektowane standy prezentujące ubrania i buty z kolekcji Reebok EasyTone, lustra oraz maty pozwalające sprawdzić, jak działają buty, które formują i wzmacniają mięśnie nóg i pośladków.

W czasie trwania promocji po głównych ulicach wymienionych miast będą maszerować hostessy zachęcające do reformowania swojego ciała na wiosnę oraz do odwiedzenia kiosków EasyTone, w których każdy będzie mógł obejrzeć aktualną kolekcję obuwia Reebok EasyTone oraz TrainTone, przymierzyć buty oraz poznać więcej szczegółów na temat promocji konsumenckiej. Oprócz tego  w każdym z 55 sklepów biorących udział w akcji będzie dostępna ekspertka EasyTone, która doradzi konsumentom w finalnym wyborze butów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Każdy, kto dokona zakupu butów EasyTone, TrainTone lub RunTone w okresie kwiecień-maj w sklepach biorących udział w akcji, otrzyma nagrodę gwarantowaną  pamięć przenośną  w postaci designerskiej bransoletki na rękę Reebok EasyTone z pamięcią 2GB. Dodatkowo będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą główną jest spacer po Lizbonie, czyli wycieczka dla dwóch osób na sześć dni do tej europejskiej stolicy. Przewidziano również nagrody dodatkowe - dwa bony o wartości 700 zł do realizacji w sklepach Reebok. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić buty Reebok EasyTone, wypełnić kupon konkursowy odpowiadając na pytanie „Buty Reebok to mój sposób na…” i wrzucić kupon do urny w sklepie.

Obuwie Reebok EasyTone opiera się na systemie dwóch podkładek balansujących umieszczonych w podeszwie buta. Wraz z technologią transferu powietrza powodują one naturalną niestabilność przy każdym kroku, dzięki czemu formują pośladki i kluczowe mięśnie nóg.

Ubrania z innowacyjnej na świecie kolekcji Reebok EasyTone, dzięki wbudowanym w nie taśmom ResisTone™, które powodują powstawanie oporu przy każdym ruchu, pomagają w formowaniu i kształtowaniu sylwetki. Wszystkie stroje Reebok EasyTone zaprojektowano tak, by aktywowały kluczowe partie mięśni podczas codziennych aktywności.

Promocja „kioski Reebok EasyTone” rozpoczyna się 2 kwietnia i potrwa do 21 maja.

 Reebok
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |