Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Media Markt rzuca wyzwanie piłkarzom!
Media Markt rzuca wyzwanie piłkarzom! Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.07.2013.

Media Markt przygotował dla swoich klientów kolejną niecodzienną akcję.
Od 19 do 28 lipca każdy, kto zrobi zakupy w jednym z marketów sieci w całym kraju, będzie mógł zagrać o zwrot wydanych pieniędzy. Wystarczy trafić do bramki.

Piłka nożna od zawsze budzi duże emocje, dlatego w oczekiwaniu na start rozgrywek Ekstraklasy, Media Markt zaprasza wszystkich wielbicieli futbolu. Od 19 do 28 lipca w sklepach Media Markt, dzięki akcji marketingowej „Ustrzel darmowe zakupy”, można poczuć przedsmak sportowych emocji. Jest o co powalczyć, ponieważ za strzelenie gola będzie można uzyskać zwrot pieniędzy za sprzęt zakupiony w Media Markt.

„Przez dziesięć dni każdy klient ma szansę na bardzo wyjątkowe zakupy. Media Markt zwróci całą wartość zakupu za każdy trafny strzał. W czasie trwania akcji w  każdym z naszych 47 sklepów w 39 miastach postawimy specjalną bramkę, która pozwoli poczuć prawdziwą stadionową atmosferę”. – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci Media Markt.

Każdy klient, który dokona danego dnia zakupów w sklepie Media Markt, może oddać tylko jeden strzał. Trafienie będzie potwierdzane przez pracownika Media Markt, a następnie szczęśliwy strzelec otrzyma zwrot pieniędzy za kupiony sprzęt. Wyzwanie będzie można podejmować przez cały czas w godzinach otwarcia marketu. Szczegółowe informacje na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym w sklepach Media Markt oraz na stronie internetowej: www.mediamarkt.pl .

Polska odsłona akcji jest adaptacją pomysłu niemieckiego koncernu Media Markt.

Za zakup reklam w kampanii TV odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania w Internecie koordynuje agencja Golden Submarine. Działania w prasie codziennej, outdoor oraz radio były realizowane przez dział planowania mediów Media Saturn Holding.





Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada w Polsce 47 sklepów.

Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |