Aż 4 miliony puszek piwa Harnaś do rozdania |
04.06.2009. | |
Marka Harnaś z portfela Carlsberg Polska zwiększa pulę nagród w wielkiej akcji promocyjnej „Harnaś miliony piw rozdaje” - trwającej od kwietnia b.r. - z dwóch do aż czterech milionów promocyjnych puszek Harnasia.
Oznacza to, że do końca września b.r. do rąk konsumentów, biorących udział w loterii trafi aż o 2 miliony puszek więcej, niż w pierwotnie ustalonej ilości nagród. Prowadzona akcja promocyjna będzie największą tego typu w dotychczasowej historii marki Harnaś. Decyzja o zwiększeniu puli nagród jest wynikiem bardzo dużego zainteresowania konsumentów promocją. Mechanizm promocji jest niezwykle prosty. Kupując jedną z promocyjnych butelek lub puszek piwa Harnaś, oznaczonych hasłem „Harnaś miliony piw rozdaje”, będzie można wygrać kolejne, darmowe piwo. Wystarczy znaleźć pod kapslem butelki lub kluczykiem puszki napis „PIWO 2009” i wymienić zwycięski kapsel lub kluczyk, w oznaczonych punktach sprzedaży, na kolejną, gratisową puszkę piwa Harnaś. „Nasi konsumenci z pewnością pamiętają dotychczasowe dwie edycje promocji ‘Harnaś miliony piw rozdaje’, które spotkały się z ich bardzo dobrym przyjęciem. W tym roku obserwujemy jeszcze większe zainteresowanie harnasiową promocją, dlatego specjalnie dla naszych konsumentów, wielbicieli Harnasia, podwoiliśmy ilość nagród - do aż czterech milionów piw. Dzięki temu uczestnicy tej atrakcyjnej promocji będą mieli, w tym sezonie, aż o 2 miliony więcej okazji do spędzenia przyjemnych chwil z Harnasiem.” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś. Informacja o promocji komunikowana jest na opakowaniach promocyjnych piwa Harnaś, w postaci dedykowanej linii materiałów POS oraz na stronie internetowej marki www.piwoharnas.pl . M+G |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |