Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Upusty za kompetencje techniczne - rusza mechanizm Bonów Premiowych Pomocy Technicznej ASTOR
Upusty za kompetencje techniczne - rusza mechanizm Bonów Premiowych Pomocy Technicznej ASTOR Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.03.2012.


Od 1 marca 2012 roku, w ramach nowego systemu Pomocy Technicznej ASTOR, została uruchomiona obsługa Bonów Premiowych. Od tej pory, stali klienci firmy ASTOR, optymalnie wykorzystujący Jednostki Pomocy Technicznej JPT, będą mogli liczyć na dodatkowe upusty w zamian za niewykorzystane jednostki JPT.

Dla klientów, którzy w 2011 roku dokonywali zakupów w firmie ASTOR, na start systemu Bonów Premiowych firma przygotowała specjalny prezent w postaci startowego zasilenia Bonami indywidualnego konta firmy. Zasady tego naliczenia opisane są w regulaminie Pomocy Technicznej ASTOR www.astor.com.pl/images/uslugi/pomoc_techniczna_astor/regulamin/z1rpta.pdf .

Jednocześnie, firmy, które posiadają aktywne karty, obowiązującego do końca 2011 roku Systemu Wsparcia Technicznego ASTOR SWT, otrzymają pakiet bezpłatnych usług pomocy technicznej pod nazwą: Kontrakt Migracyjny. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie.

Nowy system Pomocy Technicznej ASTOR wprowadza dwa dodatkowe kanały kontaktu z inżynierami pomocy technicznej: ogólnopolską linię kontaktową - 12 424 00 88 oraz serwis internetowy Platforma Internetowa ASTOR - platforma.astor.com.pl , gdzie dostępny jest aktualny stan Bonów Premiowych, w ramach Indywidualnego konta firmy.

System Pomocy Technicznej ASTOR został uruchomiony w styczniu 2012 roku i zakłada wsparcie techniczne i usługi serwisowe świadczone od momentu dokonania zakupu bezpośrednio w firmie ASTOR lub w firmie integratorskiej. Dzięki niemu, klienci otrzymują bezpłatny, 24 godzinny dostęp do serwisu online Platforma Internetowa ASTOR oraz pakiet bezpłatnych usług pomocy technicznej. Nowy system ewolucyjnie zastąpił funkcjonujący do końca 2011 roku System Wsparcia Technicznego ASTOR SWT.


Reguły funkcjonowania nowego systemu Pomocy Technicznej ASTOR opisane zostały w szczegółach w Regulaminie Pomocy Technicznej ASTOR, dostępnym na stronie www.astor.com.pl/pomoc-techniczna lub w dowolnym biurze firmy ASTOR.



O ASTOR Sp. z o.o.
Firma jest polskim dystrybutorem międzynarodowych producentów sprzętu i oprogramowania, służących do automatyzacji i informatyzacji produkcji. W ofercie firmy znajdują się takie produkty jak: oprogramowanie do zarządzania produkcją i wydajnością produkcji, roboty przemysłowe, systemy sterowania maszynami, urządzenia komunikacyjne, a także oprogramowanie do wizualizacji procesów produkcyjnych i przemysłowych. Oferta produktów wzbogacona jest o szereg profesjonalnych usług, ułatwiających wybór, wdrażanie i eksploatację kompletnych systemów automatyzacji procesów produkcyjnych i przemysłowych. ASTOR Sp. z o.o. jest wieloletnim członkiem Business Centre Club, zdobywcą wielu nagród, w tym międzynarodowych oraz sześciokrotnym laureatem tytułu „Gazela Biznesu”. Więcej informacji o firmie dostępnych jest na stronie: www.astor.com.pl

OmniPro
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy ASTOR (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |