Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Rebranding Aluprof - Let's build a better future
Rebranding Aluprof - Let's build a better future Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.04.2021.

Aluprof (część GK Grupa Kęty) to jeden z liderów europejskiej branży stolarki aluminiowej i światowy gracz na rynku innowacyjnych technologii budowlanych. Firma przeszła właśnie rebranding i prezentuje unowocześnione, dostosowane do współczesnych trendów logo, które można zauważyć w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, w tym w spocie TV.

Rebranding towarzyszy prezentacji nowej długofalowej strategii spółki, w której jeszcze większą niż dotychczas rolę odgrywać będą ekologia, recykling, innowacyjność i rozwój produktów, usług i procesów odpowiadających wyzwaniom związanym ze zmianami klimatu, a także zrównoważone podejście do rozwoju firmy. Główną ambicją Aluprof jest podążanie w kierunku neutralności klimatycznej do 2050 roku. Uzupełnieniem odświeżonego znaku graficznego jest nowe hasło, odzwierciedlające główne idee firmy: „Let’s build a better future”. Stało się ono również inspiracją dla tegorocznej kampanii promocyjnej marki o nazwie Future Builders. Szczegóły dotyczące zaplanowanych w jej ramach działań zostaną ujawnione wkrótce.
 
„Logo wyraża naszą innowacyjność, doświadczenie i troskę o środowisko. Wierzę, że wszystkim nam wspólnie uda się zbudować lepszą przyszłość – dla planety, branży i dla nas samych” – podsumowuje Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA.

Lider i innowator branży

ALUPROF SA należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty SA — notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, najnowocześniejszej i najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej w branży aluminiowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce oraz 9 spółek handlowych w Europie i USA. Jest obecna w 55 krajach oraz prowadzi ekspansję na kolejne światowe rynki. Firma dostarcza nowoczesne systemy aluminiowe i innowacyjne rozwiązania dla budownictwa energooszczędnego i pasywnego. Zgodnie z hasłem „Let’s build a better future” firma promuje ideę zrównoważonego rozwoju w budownictwie i wdraża odpowiedzialne działania m.in. na rzecz redukcji śladu węglowego. Więcej informacji na stronie producenta: https://aluprof.eu .

Aluprof
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |