Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie nowy format hali
MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie nowy format hali Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.10.2009.
   
20 października br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie MAKRO Punkt – filię krakowskiej hali, dedykowaną głównie klientom z sektora handlu detalicznego. Dzięki nowemu rozwiązaniu właściciele sklepów z Małopolski będą mogli jeszcze szybciej i sprawniej zaopatrywać się w asortyment potrzebny do codziennego prowadzenia biznesu. Nowy obiekt różni się od innych hal formatem i specjalnie wyselekcjonowanym asortymentem.

20 października br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w regionie małopolskim nowe rozwiązanie skierowane głównie do sektora handlu detalicznego – zgodnie z misją firmy, aby być jak najbliżej swoich profesjonalnych klientów. W ramach projektu hala MAKRO w Krakowie rozszerza swoje działanie o MAKRO Punkt zlokalizowany w Tarnowie. Nowy obiekt różni się od pozostałych hal MAKRO powierzchnią i specjalnie dobranym asortymentem.



Oferta artykułów dostępnych w MAKRO Punkcie została dostosowana głównie do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawowy asortyment stanowią artykuły spożywcze takie, jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał, tłuszcze, alkohol sprzedawany tylko na koncesję oraz papierosy. Dodatkowo w MAKRO Punkcie będzie dostępna prawie cała oferta produktów Aro – rozwiązania dostępnego wyłącznie w MAKRO, gwarantującego najniższą cenę na rynku.
 
Powierzchnia MAKRO Punktu wynosi 1500 m2. W hali zmodernizowano layout; zmieniono ustawienie i rodzaj regałów, dodatkowo wyposażono ją w niewysoką rampę, z której klienci mogą załadować zakupiony towar bezpośrednio do samochodu.

Projekt MAKRO Punktu wpisuje się w strategię naszej firmy, której głównym celem jest rozpoznanie i spełnianie potrzeb profesjonalnego klienta w myśl hasła „MAKRO – Twój partner w biznesie”. Dzięki nowemu rozwiązaniu nasi klienci zyskają łatwy i szybki dostęp do dedykowanego im asortymentu oraz możliwość ograniczenia kosztów transportu towarów – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.



MAKRO Punkt różni się od hal MAKRO w innych obszarach Polski powierzchnią i asortymentem, ale pozostałe standardy firmy tj.: pokój Złotych Klientów, program lojalnościowy, promocje na dostępne w obiekcie towary i ceny zostają niezmienione. Oznacza to, że wszystkie upusty, które zostały wypracowane przez klienta w innej hali, będą honorowane w MAKRO Punkcie. Zakupy zrobione w Tarnowie będą wliczały się także w ogólnopolskie akcje promocyjne – mówi Tadeusz Plewa, Dyrektor Regionalny MAKRO Cash & Carry.











MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:
























 więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |