Skip to content

Reklama

START
#Klient Bezpieczny, czyli jak zadbać o bezpieczeństwo podczas zakupów i realizacji usług? Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.07.2020.


Trwa ogólnopolska akcja informacyjna, której celem jest zapewnienie klientów, że wizyty w punktach handlowych oraz powiązane z nimi usługi w domach i mieszkaniach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny. „Klient Bezpieczny” to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Dzięki niej wiele placówek handlowych jest już bezpiecznych higienicznie.

Brak decyzji zakupowych wśród klientów był w ostatnich miesiącach największą bolączką wielu branż funkcjonujących w Polsce. Klienci wstrzymują się z wydatkami ze względu na niepewność sytuacji ekonomicznej, jak i wątpliwości dotyczące zapewnienia standardów higienicznych podczas wizyt w punktach sprzedaży, czy podczas realizacji usług w ich domach i mieszkaniach. Stąd akcja Klient Bezpieczny, która ma rozwiać wszelkie wątpliwości. Usługi remontowo-budowlane i pokrewne, jak i wizyty w salonach sprzedaży mogą się odbywać z zastosowaniem najwyższych standardów higienicznych i o tym właśnie głośno komunikuje akcja.    

W konsultacji z partnerami powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe jak i fachowców. Są one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów sprzedaży, przedsiębiorstw usługowych oraz klientów. Zaangażowanie w kampanię są media ogólnopolskie, branżowe oraz organizacje pracodawców. Do akcji dołączyły m.in. firmy Velux, Porta, Krispol, Eko-Okna, Pol-Skone, Aluplast, OknoPlus, Vetrex, Abus, GU Polska, Mirox, OknoPlus, Petecki, Vikking. Rekomendują one te zasady i stosują je w swoich punktach handlowych oraz podczas usług u klientów. Wsparcie tej inicjatywie dały również organizacje branżowe: Związek Pracodawców – Producentów Materiałów dla Budownictwa oraz Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD).

Sytuacja wielu przedsiębiorców była ciężka i niestety nie jest już tylko przeszłością. Niepokojące są bowiem przewidywania ekspertów dotyczące koronawirusa. Prof. Andrzej Horban, krajowy konsultant w dziedzinie chorób zakaźnych nie pozostawia złudzeń – według niego jesienią epidemia SARS-CoV-2 powróci. Branża remontowo-budowlana dzięki wprowadzeniu nowych zasad BHP będzie zatem przygotowana na wyzwania czekające nas wszystkich na przełomie III i IV kwartału. Branża stolarki zna i przestrzega zasady dzięki którym zarówno inwestorzy, jak i pracownicy są w pełni bezpieczni.

Szczegóły akcji na stronie: http://klientbezpieczny.pl/

Pozostałe wiadomości z branży:

Największy producent okien w Europie, firma Eko-Okna z Kornic, opublikował dane finansowe z I kwartału 2020 r. Okazuje się, że Eko-Okna wygenerowały przychody na poziomie nieosiągalnym dla niektórych producentów z pierwszej dziesiątki w Polsce. I to w skali rocznej. Więcej…

Niemiecki rząd chce zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych i podstawowego zużycia energii. W dokumencie „Długofalowa strategia remontowa rządu federalnego” stolarka wymieniana jest jako jedno z narzędzi umożliwiających osiągnięcie tych ambitnych celów. Jak wynika z zamieszczonej w tej publikacji analizy, skala wymiany stolarki w Niemczech może być ogromna! Więcej…

Czy zawalenie się części dachu w hali produkcyjnej Eko-Okien to wyjątkowa sytuacja? Czy deszcz stał się problemem przy wielkopowierzchniowych dachach? Jak zapobiegać takim katastrofom budowlanym? Na te pytania odpowiada nam Artiom Komardin, inżynier budownictwa, ekspert w zakresie budynków wielkopowierzchniowych, autor kilkudziesięciu ekspertyz i opinii konstruktorskich. Rozmowa

Często zdarza się, że producenci stolarki, fasad i nowoczesnych elewacji pozyskują intratne kontrakty na realizację projektów, ale nie posiadają w swojej ofercie odpowiednich produktów, spełniających wymagania określone przepisami przeciwpożarowymi, czy przepisami techniczno-budowlanymi dróg ewakuacyjnych. Co mogą zrobić w takim przypadku? Więcej…

Hartowalne, wysokoselektywne szkło przeciwsłoneczne z powłoką samoczyszczącą? Na rynku jest rozwiązanie, które łączy w jednym produkcie redukcję przepuszczalności promieni słonecznych i właściwości samoczyszczące – z dużą wytrzymałością mechaniczną, jaką zapewnia hartowanie. Więcej…


Forum Branżowe
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |