Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Coraz więcej Klientów PGE Obrót wybiera kanały zdalne
Coraz więcej Klientów PGE Obrót wybiera kanały zdalne Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.09.2020.


W trakcie trwającej epidemii znacznie przybyło Klientów, którzy realizują sprawy bez wychodzenia z domu. Infolinia PGE notuje wzrost połączeń o 30 proc. w porównaniu do początku roku.

Po ponownym otwarciu w maju br. stacjonarnych Biur Obsługi Klienta PGE, Klienci nadal chętniej wybierają zdalne kanały kontaktu. Zaobserwowano wzrost obsługiwanych połączeń telefonicznych, jak również liczbę spraw kierowanych do Spółki drogą mailową, a także zakładanych profili elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Zwiększyła się również liczba składanych wniosków o aktywację PGE eFaktury.

- Dbamy o wysoką jakość obsługi, której istotną częścią jest wygodny i bezpieczny kontakt przy realizacji spraw związanych z zakupem energii elektrycznej i paliwa gazowego. Pandemia spowodowała zmiany przyzwyczajeń Klientów, co można zaobserwować w tendencji do częstszego korzystania ze zdalnych kanałów obsługi. Realizujemy i planujemy działania tak, aby jak najlepiej odpowiadać na te zmieniające się potrzeby i oczekiwania – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Zdecydowanie najczęściej wybieranym przez Klientów zdalnym kanałem kontaktu jest Infolinia PGE. Spółka przypomina, że w niektórych przypadkach warto sięgać po inne narzędzia, a nie każda sprawa wymaga połączenia z konsultantem. Bezpieczne i wygodne zarządzanie swoimi fakturami oraz kontami rozliczeniowymi dają PGE eFaktura oraz elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, z których można korzystać bez ograniczeń za pomocą komputera bądź telefonu.

Aby założyć swoje konto w profilu PGE eBOK należy wejść na stronę www.ebok.gkpge.pl i wybrać: „Zarejestruj się”. Po pomyślnej aktywacji konta eBOK należy zalogować się danymi utworzonego profilu i nadanym przez siebie hasłem, a następnie powiązać profil eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klienta, numeru PESEL (NIP dla firm) oraz kwoty ostatniej faktury. Posługując się PGE eBOK, w zakładce „Ustawienia -> Moje zgody” można zaakceptować przejście na elektroniczną formę rozliczeń. Zgodę na PGE eFakturę można również wyrazić w internetowym formularzu na stronie www.pge-obrot.pl oraz w serwisie www.zapewniamyenergie.pl .

Od początku pandemii, wyłącznie w sposób zdalny realizowana jest obsługa doładowań do liczników przedpłatowych. Klienci mogą dzwonić na specjalny numer 422 222 123. Czynność ta nie wymaga konieczności połączenia z konsultantem. Zlecenia na kod do licznika przedpłatowego można złożyć automatycznie, podając za pomocą klawiatury telefonicznej numer indentyfikacyjny z faktury, 4 ostatnie cyfry numeru PESEL, kwotę zakupu i numer swojego telefonu. Konsultant odeśle kod do licznika w wiadomości SMS lub oddzwoni na wskazany numer. Liczniki przedpłatowe można również zasilić kodem, który generuje się za pomocą PGE eBOK.

Prawie 70% interakcji Klientów indywidualnych z PGE Obrót odbywa się poprzez kanały zdalne

W czasie pandemii dzienna liczba połączeń telefonicznych wzrosła średnio o 33 proc. natomiast liczba kontaktów mailowych aż o 85 proc. Po otwarciu stacjonarnych placówek 30 proc. więcej Klientów nadal chętniej korzysta ze zdalnych kanałów kontaktu.



PGE Obrót
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:







 





















więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Bizmarket | DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |