Skip to content

Reklama

Grohe Polska Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.05.2013.
    Grohe Polska Sp. z o. o.
ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
Tel.: +48 22 54 32 640
e-mail: biuro@grohe.com.pl
www.grohe.pl

 


 Design

 
Wzornictwo to fundament marki GROHE. Nasza filozofia tworzenia wzorów wyrasta z przekonania, że styl musi współgrać z formą i funkcjonalnością. Tworzymy emocjonalną więź między unikalnością armatury GROHE a jej użytkownikiem.

Pomysły wzornicze stworzone przez własny zespół projektowy firmy GROHE bazują na wiedzy zdobytej  na przestrzeni wielu lat. W głównej mierze inwestujemy w jakość i innowacyjne rozwiązania. Produkty GROHE to produkty zaprojektowane z myślą o zapewnieniu najwyższej satysfakcji i niezawodnego działania przez cały okres ich użytkowania.

Designerzy, którzy zdobyli międzynarodowe wykształcenie i doświadczenie, stworzyli identyfikację marki, która ze względu na powtarzające się w produktach elementy została nazwana kodem DNA GROHE.  Specyficzne formy, kontury, powierzchnie oraz kolory decydują o kluczowym, rozpoznawalnym elemencie każdego produktu.

 

 Jakość

 
Nasze połączenie innowacyjnej technologii, inspirującego wzornictwa oraz wyjątkowej jakości jest dobrze znane w branży. Na przestrzeni wielu lat, firma GROHE produkuje perfekcyjnie działające baterie.

Czas eksploatacji wyrobów marki GROHE wynosi dziesiątki lat. Zanim jednak jakiekolwiek nowe rozwiązanie będzie można zastosować w produkcji masowej, musi ono pomyślnie przejść rygorystyczne, wewnętrzne testy jakościowe. Testy wykończeń powierzchni produktów GROHE przeprowadzane są w laboratorium technologii materiałowych i procesowych.

 

 Niezawodna niemiecka technologia


GROHE wierzy, że technologia powinna ułatwiać codzienne życie i czynić je mniej skomplikowanym, dając ludziom więcej czasu i większą swobodę, aby mogli robić to, co naprawdę sprawia im przyjemność.

Jednym z kluczy do sukcesu GROHE jest precyzja i niezawodność niemieckiej technologii. Jest to część strategii firmy  „Made in Germany“ – strategii, której koncepcja polega na tym, że wszystkie procesy innowacyjne koordynowane są w Niemczech i prowadzone przez ekspertów z zakresu designu , rozwoju, produkcji oraz badania jakości, a wszystkie te procesy są ze sobą ściśle powiązane.

Niemcy jako kraj pochodzenia produktów przejmują odpowiedzialność za to, co firma GROHE nazywa procesem innowacyjnym. Poza tym wszystkie niemieckie zakłady produkcyjne są ściśle powiązane z trzema międzynarodowymi fabrykami. Gwarantuje to globalne utrzymanie jednakowych standardów  oraz praktyczną, ciągłą wymianę wiedzy i umiejętności.

 Zrównoważony rozwój. Naturalna Potrzeba Odpowiedzialności.

 
W sloganie „pure Freude an Wasser“ chodzi nie tylko o współgranie ze sobą jakości, technologii i designu – czwartym decydującym faktorem jest odpowiedzialność  oraz związana  z tym świadomość korzystania ze środowiska naturalnego. Rozwiązania GROHE, w myśl idei WaterCare, umożliwiają naszym klientom aktywny udział w ratowaniu środowiska naturalnego.

Świadome, ekonomiczne korzystanie z energii i zasobów, jest nie tylko wyzwaniem, ale i powodem do satysfakcji.

GROHE EcoJoy™ pozwala na minimalizację kosztów, kontrolę zużycia wody i ochronę środowiska naturalnego jednocześnie.

Społeczna odpowiedzialność ma swój wyraz w zaangażowaniu się w  GROHE JAL Academy. GROHE stworzyło warsztaty szkoleniowe w Don Bosco Learning Center w Mumbaju, gdzie prowadzony jest program, mający na celu wsparcie niekorzystnej sytuacji młodzieży i wykształcenie jej na wykwalifikowanych instalatorów.

 

 Nagrody

 
GROHE jest pierwszym producentem w branży sanitarnej, który otrzymał tę nagrodę. Red dot: design team of the year award, przyznawana jest co roku "międzynarodowym zespołom projektantów, których działania są nieustannie innowacyjne".

 

 

 

 

 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |