Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow Firma Ostatniemiejsca.pl inwestuje w Internet i otwiera nowe placówki
Firma Ostatniemiejsca.pl inwestuje w Internet i otwiera nowe placówki Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.02.2012.
W pierwszym kwartale 2012 roku sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl będzie miała 75 placówek. Do końca roku firma zamierza mieć ich ponad 100.

Aktualnie w sieciach spółki funkcjonuje 70 biur turystycznych. Część z nich działa on-line, a część stanowi stacjonarne agencje podróży, które działają równolegle w sieci.  – W 2012 roku chcemy wzmocnić naszą obecność w Internecie. Będziemy rozwijać grupę partnerów działających on-line oraz zmodyfikujemy systemy IT. Wdrażamy nowe rozwiązania, które uproszczą i przyspieszą system rezerwacji oraz zakupu ofert. Spółka powołała również przedstawicieli regionalnych, którzy pomagają nowym franczyzobiorcom wdrożyć się w biznes. Jest to kontynuacja polityki współpracy między partnerami, dająca korzystną synergię działań wszystkim uczestnikom systemu.  – mówi Tomasz Kozikowski, prezes spółki Ostatniemiejsca.pl.  

Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Dzięki temu ułatwia franczyzobiorcom generowanie zysków, a nowym partnerom szybszy zwrot z inwestycji. Centrala skupia się na rozwoju sieci i innowacjach, które wzmocnią pozycję spółki na rynku.  
Ostatniemiejsca.pl w Internecie i na tradycyjnym rynku

W ubiegłym roku wartość sprzedanych wycieczek wzrosła o ponad 50 proc. W I kwartale 2012 firma podpisze umowy z pięcioma partnerami. Wiele wskazuje, że trzech wybierze biznes on-line, natomiast reszta poprowadzi także biura stacjonarne.– Rynek e-commerce staje się coraz bardziej popularny w branży turystycznej. Jednak większość turystów, woli kupować wycieczki w tradycyjny sposób. Rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nasza odpowiedź na potrzeby klientów. Chcemy w ten sposób stopniowo przyzwyczajać ich do zalet zakupów przez Internet, pokazać, że ta forma jest równie bezpieczna, a przy tym wygodniejsza – mówi Tomasz Kozikowski.

Franczyza z siecią Ostatniemiejsca.pl

Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy ostatniemiejsca.pl-NET – 14,5 tys. zł netto. Wsparciem dla franczyzobiorców są m.in. szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Partnerzy sieci biorą również udział w zagranicznych study tourach, które pozwalają poznać miejsca wypoczynku klientów.

Ostatniemiejsca.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |