Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Co ma motyl do psa a pies do czekolady? - czyli jak Wedel przełamuje schematy
Co ma motyl do psa a pies do czekolady? - czyli jak Wedel przełamuje schematy Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.10.2009.
Cadbury Wedel Sp. z o.o.
 
Przełomowa w historii Wedla strategia komunikacji. Wiodąca, polska czekoladowa marka przestaje mówić o produkcie i przymruża oko do swoich konsumentów. Celem nowej platformy komunikacyjnej jest wzmocnienie tożsamości Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji marki.

Obecną szeroko w mediach kampanią firma rozpoczyna długofalową strategię komunikacji, która czerpie z ponadczasowej tożsamości marki Wedel – produkowaniu i dostarczaniu ludziom przyjemności i radości. Teraz, poprzez komunikację, która przełamuje schematy i w zupełnie inny sposób mówi o produkcie, Wedel chce zaangażować konsumentów na innym poziomie oraz podkreślić swoją rolę ponadczasowego dostarczyciela przyjemności.



Nowa strategia komunikacji marki oparta jest na haśle "Wedel, Fabryka Przyjemności - przedstawia" i jest obudowana w konkretny graficzny sposób. Pod tym szyldem będą realizowane przyszłe kampanie wizerunkowe i produktowe. „Konsument przestał być dla nas pasywnym odbiorcą komunikatu, a stał się partnerem, któremu coś dajemy, a nie tylko próbujemy go do czegoś przekonać. Do tej pory zawsze mówiliśmy o produkcie. Teraz chcemy dać konsumentom coś, co mogą oglądać wiele razy i za każdym razem będzie im sprawiać radość. Naszym zdaniem to najlepsza droga.” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Cadbury Wedel.

Pierwsza kampania „Fabryki Przyjemności” wystartowała 17 września. Rozpoczęła się ona od fazy teaserowej zapowiadającej tajemniczą premierę. w prasie, outdoorze, w kinach oraz Internecie.

Istotą kampanii internetowej było zaproszenie internautów  na  premierę do pierwszego wirtualnego kina w Polsce. Na stronie ‘Fabryki Przyjemności’, zaproszeni tu przez psich bohaterów,  internauci mogli zarezerwować sobie miejsce w kinie oraz zaprosić doń swoich znajomych. Po premierze, będą mieli dostęp do dodatkowych modułów rozrywki oraz możliwość wzięcia udziału w konkursie.

8 października nastąpiła internetowa, a 9 października telewizyjna Wielka premiera spotu o grupie psich przyjaciół, oddających się niczym nieskrępowanej przyjemności szybkiej jazdy samochodem na torze rajdowym. Szczęśliwe psie mordy będą bawić konsumentów w telewizji, kinach oraz Internecie. W kampanii zostaną także wykorzystane przestrzenie reklamowe na przystankach autobusowych oraz na siatkach winylowych w prestiżowych miejskich lokalizacjach.

Pod koniec października rusza odświeżony portal wedel.pl . Serwis ma za zadanie przyciągnąć użytkowników poprzez: przejrzystą i ciekawą zawartość, atrakcyjne funkcjonalności, połączenia z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi, dobrą rozrywkę, ciekawe informacje. Oprócz standardowych elementów (m.in. prezentacja portfolio produktów Wedla) strona będzie posiadać rozbudowaną sekcję zabawy. Ważnym elementem zabawy z internautą będzie nawiązanie do bieżących kampanii wizerunkowych i produktowych Wedla.

Nowa strona www.wedel.pl będzie miała kolejne odsłony” – dodaje Anna Telakowiec – „Jeszcze w tym roku ruszy etap, który pozwoli na budowanie społeczności wokół strony Wedla. To nie będzie już oglądanie obrazków w Internecie, a budowanie społeczności, która łączy się i przenika z innymi. Nie tyle bowiem budujemy zupełnie nową społeczność, ile staramy się wykorzystać te, które już istnieją, do budowania czegoś nowego.”

Spot został przygotowany i nakręcony w Australii, polska wersja jest jego światową premierą. Za  przygotowanie pełnej koncepcji działań marketingowych w Polsce oraz  przygotowanie materiałów POP odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Media na potrzeby reklamy zakupił dom mediowy Zenith Optimedia. Strona internetowa została przygotowana przez MRM Worldwide, działaniami PR zajmuje się Twenty Four Seven PR.

Cel kampanii: największa w historii marki kampania wizerunkowa, repozycjonująca Wedla w Polsce

Klient: Cadbury Wedel
Przedstawiciel klienta: Agnieszka Shkurenko / Anna Telakowiec
Agencja: Saatch & Saatchi
Przedstawiciel agencji: Paulina Ufel, Ania Żurek
Dyrektor artystyczny, dyrektor kreatywny: Steve Back/ Agnieszka Niska, Bożena Ślaga, Radek Kotapka
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Agencja interaktywna: MRM Worldwide
Media: telewizja, prasa, outdoor, internet
Czas trwania: start kampanii - wrzesień

Twenty Four Seven PR
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Cadbury Wedel (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |