19.11.2012. |
Złe nawyki żywieniowe, stres czy siedzący tryb życia przyczyniają się do powstawania wielu uciążliwych dolegliwości, w tym zaparć. Problem, choć z pozoru może wydawać się błahy niekiedy powoduje poważne powikłania zdrowotne. Zaparć nie należy ignorować dlatego marka Xenna wprowadziła do swojego portfolio produkt, który skutecznie działa na ich przyczynę. |
Czytaj całość
|
10.11.2012. |
 Wieszczony przez Majów koniec świata ma nastąpić 21 grudnia br. W związku z powyższą datą sieć sklepów Media Markt przygotowała akcję promocyjną dla swoich klientów. Wspiera ją ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Eksplozja okazji na koniec świata”. |
Czytaj całość
|
|
19.10.2012. |
Z okazji jubileuszu „Dobrego Wnętrza” (15 lat na rynku!) redakcja miesięcznika spotyka się z Czytelnikami podczas Łódź Design Festival. Przygotowano prezentację na temat designu w Polsce w ciągu ostatnich 15 lat oraz dyskusję z udziałem ekspertów, przedstawicieli firm wnętrzarskich, dziennikarzy i gości festiwalowych. |
Czytaj całość
|
|
17.10.2012. |
Nowa strategia marketingowa marki Herbapol Lublin S.A. zostanie wdrożona jeszcze w tym roku. Firma z ponad 60-letnią tradycją, produkująca syropy spożywcze i herbaty ziołowe zdecydowała się na połączenie dawnych obyczajów i świeższego spojrzenia na swoje produkty, które według przewidywań mają dotrzeć także do młodszych konsumentów. Działania reklamowe i marketingowe odbędą się pod hasłem „Masz to w naturze”. |
Czytaj całość
|
|
10.10.2012. |

8 października 2012, w klubie Loft 44 w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa, podczas której zaprezentowany został najnowszy produkt z portfolio firmy Amica: piekarnik Integra Smart. Gościem konferencji była światowa gwiazda tenisa, Agnieszka Radwańska, która od października jest twarzą kampanii reklamowej tej linii. |
Czytaj całość
|
|
10.10.2012. |

Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA – jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze wprowadzenie inteligentnego produktu – Integra Smart. |
Czytaj całość
|
|
02.10.2012. |
Agencja Focus Advantage realizuje dla firmy Danone kampanię wprowadzającą na rynek nowe opakowanie Danonków z dołączoną łyżeczką. |
Czytaj całość
|
|
26.09.2012. |

Ruszyła jesienna kampania internetowa marki Jupik, wspierająca kolejną odsłonę przygód Jupika i jego drużyny. Tym razem fani Jupik Team’u zobaczą kolejny odcinek przygód swoich ulubieńców oraz będą mogli wziąć udział w konkursach z zadaniami. |
Czytaj całość
|
|
24.09.2012. |
 Znane są już wyniki przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt. Opracowaniem długofalowej strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann. |
Czytaj całość
|
|
13.09.2012. |
Z początkiem września ruszyła ogólnopolska kampania wsparcia sprzedaży marki Johnnie Walker – „Dołącz do wybranych”. Za jej realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA. Po raz pierwszy w Polsce w planowaniu kampanii wykorzystano fakt wieloletniej współpracy marki Johnnie Walker z zespołem Formuły 1. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|