28.11.2013. |

Agnieszka Radwańska po raz trzeci z rzędu została ulubioną tenisistką publiczności w plebiscycie WTA. A jej zagranie okazało się najlepsze w całym roku 2013. Głosowanie fanów potwierdziło sympatię, jaką darzona jest ikona polskiego tenisa. |
Czytaj całość
|
25.10.2013. |

24 października startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki. W rolach głównych pojawią się piekarniki z linii Integra i Agnieszka Radwańska. Od pewnego czasu realizowane przez Amikę kampanie promocyjne nie tylko są zauważane przez media branżowe, ale także przynoszą wymierne efekty. Tak było z kampanią promującą nowe lodówki. |
Czytaj całość
|
|
30.09.2013. |

W dniach 5-27 października 2013 r. w Muzeum Miasta Łodzi z inicjatywy Urzędu Patentowego RP zostanie zaprezentowana wystawa zatytułowana Polskie red doty. Ekspozycja, która zostanie przedstawiona w ramach Łódź Design Festival, obejmuje prace polskich projektantów, docenione i wyróżnione prestiżową, międzynarodową nagrodą red dot design award. |
Czytaj całość
|
|
11.07.2013. |

Przez kilka miesięcy uczestnicy „Bitwy o dom” dzielnie walczyli o wymarzone mieszkanie, projektując, dobudowując i dekorując bez wytchnienia. Dziewięć rodzin starało się zaimponować jurorom starannym wykończeniem i oryginalnymi pomysłami. W ostatecznej rozgrywce widzowie nagrodzili Roksanę i Piotra Gogolewskich z Łodzi, którzy otrzymali klucze do upragnionego mieszkania. |
Czytaj całość
|
|
08.07.2013. |

W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się informacja o wyjątkowej efektywności energetycznej urządzenia, która pozwala zaoszczędzić aż do 40% energii elektrycznej w stosunku do klasy A. |
Czytaj całość
|
|
02.07.2013. |

Emocje, inspiracje, zamysł, dopracowanie szczegółów, aż po uzyskanie efektu perfekcyjnej jakości. Wszystko to towarzyszy w procesie twórczym zarówno przedstawicielom Grupy Paradyż, jak i młodym projektantom, z którymi firma rozpoczęła bardzo udaną współpracę. Przedstawiamy niezwykłą kampanię marki My Way Paradyż Group i jej bohaterów – kolekcje w formacie 25x75 cm i polskich projektantów – Magdalenę Waś, Jana Lutyka i Nikodema Szpunara. |
Czytaj całość
|
|
16.04.2013. |
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Ciśnienie na życie” organizowanej przez Polfę Warszawa Grupę Polpharma przeprowadzono prawie 100 tysięcy bezpłatnych pomiarów ciśnienia, co stanowi połowę wyniku zaplanowanego do końca 2013 roku. Mediowa kampania społeczna ruszyła w grudniu 2012 roku na terenie całej Polski. |
Czytaj całość
|
|
26.03.2013. |
 21 marca 2013 roku to niewątpliwie dzień znaczący jeśli chodzi o polski przemysł telewizyjny. W 18. rocznicę powstania CANAL+ w Polsce swój debiut ogłosiła nowa platforma cyfrowa, będąca fuzją dwóch liderów w tej branży – CYFRY+ i telewizji n, nosząca nazwę nc+. Świeża platforma rozpoczyna swoją ofertę, proponując 50 kanałów o najwyższej jakości obrazu, nadawanych w systemie dźwięku Dolby Digital w różnych wersjach językowych. |
Czytaj całość
|
|
12.03.2013. |
Agencja reklamowa Malum rozpoczęła współpracę z Hertz Systems, tegorocznym laureatem nagrody Lider Polskiego Biznesu przyznawanej przez kapitułę BBC (Business Center Club). Zawarta umowa dotyczy kompleksowych działań reklamowych: ATL, BTL, digital. |
Czytaj całość
|
|
15.02.2013. |
Największe polskie gazety bez wyjątku skupiły się w ubiegłym tygodniu na szczycie Unii Europejskiej. Pieniądze i budżet odmieniane były przez wszystkie przypadki. Najczęściej padający wyraz na pierwszych stronach to „euro”, odnoszący się do kwot, które Polska mogła zyskać lub stracić w Brukseli – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|