17.11.2014. |
Najnowsza kampania reklamowa Prudential prezentuje prawdziwe historie przedwojennych polis wystawionych przez ubezpieczyciela. Główny wątek kampanii to spełnianie obietnic składanych swoim klientom – jedna z cech kluczowych dla wizerunku towarzystwa ubezpieczeniowego. |
Czytaj całość
|
06.11.2014. |
Do przetargu na obsługę reklamową marki Media Markt zaproszono 5 agencji kreatywnych. Jedna z nich zajmie się opracowaniem długofalowej strategii reklamowej sieci. |
Czytaj całość
|
|
04.11.2014. |
Właśnie rusza kolejna edycja cieszącego się dużą popularnością programu Kuchni+ Z.U.P.A. Partnerem kulinarnego show jest firma Franke - ambasador dobrego smaku i jakości zarówno w obszarze oferowanych systemów kuchennych jak i dań przygotowywanych z ich pomocą. |
Czytaj całość
|
|
31.10.2014. |
Sieć SATURN rusza z nową kampanią reklamową, której motywem przewodnim jest hasło „Saturn radzi: myśl technologicznie”. |
Czytaj całość
|
|
14.10.2014. |
W najbliższą niedzielę, 19 października o godz. 11.00, w magazynie nowości naukowych Glob, na antenie TVP Regiony, zostanie wyświetlony felieton poświęcony nowoczesnym drzwiom. Tematem programu będą inteligentne drzwi pasywne, w których dostępem steruje czytnik linii papilarnych oraz specjalne oprogramowanie na urządzenia mobilne. |
Czytaj całość
|
|
09.09.2014. |
Media Saturn Holding Polska wyłonił zwycięzcę przetargu na obsługę reklamową marki SATURN. Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym przedłuży współpracę z agencją Ogilvy & Mather, która będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii zaplanowanej na kolejny rok. Początek kampanii przewidywany jest na jesień br. |
Czytaj całość
|
|
03.09.2014. |
Im bardziej ekskluzywny jest sport, tym trudniej ocenić uczciwość zarówno rozgrywek, jak i zawodników. Czy możemy jeszcze ufać najbardziej prestiżowym dyscyplinom sportu? |
Czytaj całość
|
|
09.07.2014. |
Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku. |
Czytaj całość
|
|
24.06.2014. |
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki SATURN, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br. |
Czytaj całość
|
|
06.06.2014. |
Wystartowała nowa kampania reklamowa internetowej platformy Alior Trader, przeznaczonej do inwestycji walutowych. Głównymi przekazami kampanii są możliwość inwestowania na rynku Forex z dowolnego miejsca, dzięki aplikacji mobilnej oraz promocja „Zwrot do 50% prowizji” – niezależnie od tego, czy Klient inwestuje za pośrednictwem aplikacji mobilnej, czy standardowej platformy. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|