14.02.2012. |
Na rynku ukazał się właśnie nowy numer miesięcznika „Art & Business” z rocznikiem aukcyjnym zawierającym zestawienie wszystkich transakcji aukcyjnych w Polsce w 2011 roku. |
Czytaj całość
|
14.02.2012. |
Agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA dokonała adaptacji projektów globalnych oraz kreacji nowych materiałów POS dla firmy Nikon Polska. Ten, kolejny z projektów dla Nikona made in NAROBIA, jest elementem działań promujących nowe modele Nikon 1. |
Czytaj całość
|
|
10.02.2012. |
FESPA to wielkie, coroczne święto światowego druku. W tym roku, ponad 400 wystawców zaprezentuje swoje najnowsze oferty podczas trzech dni trwania imprezy (21-24 lutego) w Barcelonie. OOH magazine jest patronem medialnym tego wydarzenia i jako jedyny polski magazyn branżowy znalazł się w gronie wystawców (stoisko R28). |
Czytaj całość
|
|
10.02.2012. |
Po raz drugi przedstawiamy ranking 50. najbardziej kreatywnych postaci w polskim biznesie, a więc tych, którzy nie boją się wyzwań i konsekwentnie podążają w wyznaczonym przez siebie kierunku. |
Czytaj całość
|
|
09.02.2012. |
Najnowsze wydanie magazynu wnętrzarskiego „Świat Łazienek i Kuchni” jest już dostępne na rynku. Gazetę można nabyć w dobrych salonach prasowych oraz na www.salonprasowy.pl |
Czytaj całość
|
|
06.02.2012. |
Miesięcznik „Meble Plus” (na rynku wydawniczym od 15 lat) zaprasza na panel dyskusyjny z cyklu „Salon Mebli Plus”, który odbędzie się podczas targów „Meble Polska” w Poznaniu, we wtorek 6 marca o godzinie 11, na scenie między pawilonami 6, 6A, 7, 7A w tzw. czteropaku. |
Czytaj całość
|
|
03.02.2012. |
Cyfrowy kwartalnik „Krytyka Architektury” wydawany przez firmę KLAXON Communications uzyskał specjalne wyróżnienie Kapituły Konkursu Polski Internet 2011. |
Czytaj całość
|
|
03.02.2012. |
Wystartowała kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem „Pa pa, papierze!”, namawiająca konsumentów do skorzystania z innowacyjnej, interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na stronie www.saturn.pl . |
Czytaj całość
|
|
27.01.2012. |
Oszczędzanie energii w domu stało się elementem nowoczesnego i modnego stylu życia. Świadomość ekologiczna Polaków zdecydowanie wzrasta, jednak bardzo duża grupa osób nie wie jak korzystnie kontrolować temperaturę powietrza w swoim mieszkaniu. Dlatego firma Danfoss, światowy dostawca rozwiązań dla ogrzewnictwa, producent najnowszej generacji termostatów grzejnikowych living by Danfoss oraz agencja Ciszewski MSL zrealizowały ogólnopolską kampanię edukacyjną „Każdy stopień ma znaczenie”. |
Czytaj całość
|
|
25.01.2012. |
Znana firma transportowa IVECO rozbudowała swój firmowy serwis, celem integracji wizerunku całej marki. Innowacją jest wdrożenie jednego, rozbudowanego systemu umożliwiającego każdemu z 25 dealerów zarządzanie swoją własną witryną, wykonane przez agencję interaktywną Migomedia. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast. » koniec »»
|