05.06.2020. |
Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI. |
Czytaj całość
|
11.02.2020. |
Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. |
Czytaj całość
|
|
29.08.2019. |
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME. |
Czytaj całość
|
|
26.07.2019. |
Zapytaj, zanim zbudujesz. Według tej prostej zasady producent kompletu stolarki przygotował serię poradników wideo skierowanych do inwestorów budujących dom. |
Czytaj całość
|
|
11.07.2019. |
Media Expert błyskawicznie nawiązał do ostatnich sukcesów polskich siatkarzy i dziś startuje z nową kampanią reklamową. Spoty z siatkówką i plażą w tle promować będą wakacyjne wyprzedaże i specjalne ceny na produkty RTV, AGD oraz tablety i smartfony. |
Czytaj całość
|
|
03.04.2019. |
Rusza nowa, ogólnopolska kampania billboardowa firmy VALVEX, mająca na celu utrwalenie wizerunku VALVEX jako producenta armatury sanitarnej do łazienek i kuchni. |
Czytaj całość
|
|
06.12.2018. |
Od 6 grudnia pasażerowie linii M1 warszawskiego metra mogą podróżować specjalnym pociągiem MediaMarkt. Znana sieć handlowa zadbała o odpowiedni nastrój, który zapewnią świąteczne dekoracje i prezentacje pomysłów na technologiczne prezenty. |
Czytaj całość
|
|
06.07.2018. |
Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu. |
Czytaj całość
|
|
08.05.2018. |
7 maja w największych stacjach telewizyjnych i w Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Somfy, prowadzona pod hasłem „Say hi to smart life”. To połączenie oficjalnej premiery nowego produktu Somfy One z promocją rozwiązań smartHOME. Oprócz spotów reklamowych producent przygotował atrakcyjną ofertę sprzedażową na kompleksowe rozwiązania do zarządzania domem inteligentnym. |
Czytaj całość
|
|
12.03.2018. |
Stołeczna stacja nowy sezon powita z odświeżonym brzmieniem, nowymi pomysłami i awansami oraz… powrotem sprawdzonych głosów. Nowym Zastępcą Dyrektora Programowego Radia Kolor został Tomasz Dunowski, który od maja 2016 roku jest prezenterem stacji. Dunowski nową funkcję będzie łączył z dotychczasowymi obowiązkami. Nadal będzie można go usłyszeć w porannym programie „Mobilizacja”, który prowadzi wraz z Alicją Bendkowską. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|