Skip to content

Reklama

START arrow NIERUCHOMOŚCI arrow Narodziny gigantycznej agencji nieruchomości
Narodziny gigantycznej agencji nieruchomości Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.11.2010.
Dobiegł końca trwający prawie dziewięć miesięcy proces fuzji pomiędzy sieciową agencją nieruchomości Metrohouse i liderem rynku pośrednictwa na omorzu, firmą Partnerzy Nieruchomości sp. z o.o. Nowy podmiot Metrohouse & Partnerzy S.A. jest największym graczem polskiego rynku obrotu nieruchomościami.

Z dniem 29 października 2010 roku doszło do formalnego połączenia spółki METROHOUSE S.A. z siedzibą w Warszawie, ze spółką Partnerzy Nieruchomości Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku. Wskutek fuzji spółka rozpoczęła działalność pod nową firmą Metrohouse & Partnerzy S.A.

Obecnie Metrohouse & Partnerzy to prawie 500 doradców i brokerów nieruchomości działających w 48 zespołach sprzedażowych w oddziałach na terenie dwudziestu trzech miast. Oprócz jednostek własnych spółka intensywnie rozwija sieć franczyzową. W przyszłym roku planowane jest uruchomienie trzydziestu nowych oddziałów.

Połączenie agencji było możliwe dzięki upowszechnianiu przez obie firmy modelu współpracy z pośrednikiem polegającym na pobieraniu prowizji tylko od jednej strony transakcji. – Okazało się, że łączy nas bardzo zbliżony sposób postrzegania rozwoju rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, wspomina Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy S.A. – W polskich warunkach to pierwszy na taką skalę przypadek połączenia biur nieruchomości. Konsolidacja w tej branży jest niezbędna, aby myśleć o rozwoju i podwyższać jakość świadczonych usług. Silna, rozpoznawalna i ogólnopolska marka ułatwia wdrażanie wysokich standardów obsługi , co dla klienta korzystającego z usług pośrednika ma kluczowe znaczenie, wymienia Mariusz Kania.

W ocenie zarządu spółki połączenie jest naturalną konsekwencją zmian na rynku nieruchomości. – Obecnie zorganizowanie usług w sposób pełni profesjonalny wymaga nie tylko nakładów finansowych, ale też korzystania z wiedzy wysokiej klasy specjalistów. W naszym przypadku poprzez fuzję korzystamy z efektu synergii. Wykorzystując dziesięcioletnie doświadczenie rynkowe firmy Partnerzy Nieruchomości i nowatorskie rozwiązania Metrohouse będziemy utrwalać pozycję lidera na rynku nieruchomości i kreować ten rynek, tłumaczy Michał Kosiedowski, wiceprezes zarządu Metrohouse & Partnerzy.

Spółka Metrohouse & Partnerzy przez kilka kolejnych miesięcy zdecydowała się działać pod dwoma brandami. Placówki należące poprzednio do spółki Partnerzy Nieruchomości będą funkcjonować pod dotychczasowym szyldem. Decyzja wynika z wysokiej rozpoznawalności marki Partnerzy Nieruchomości na lokalnym rynku w Trójmieście. Nowe placówki będą działać pod marką Metrohouse.

Metrohouse & Partnerzy
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |