Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Maserati wybiera Alfę Romeo Giulietta dla swej europejskiej sieci sprzedaży
Maserati wybiera Alfę Romeo Giulietta dla swej europejskiej sieci sprzedaży Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.12.2011.
Maserati i Alfa Romeo: to dwie marki Grupy Fiat i dwie ikony włoskiego designu w światowej motoryzacji, które sportowymi osiągami, technologią i elegancją pobudzają wyobraźnię, przyprawiając o przyspieszone bicie serca.

Już wkrótce specjalnie przygotowane dla sieci sprzedaży Maserati modele Alfy Romeo Giulietta w limitowanej edycji pojawią się na drogach Europy. Będą to pojazdy zastępcze na czas serwisu, które firma Maserati udostępnia swoim Klientom rozkochanym we włoskim stylu. Wybierając Alfę Romeo Giuliettę, najbardziej uwodzicielski i bezpieczny kompakt w swej klasie, Maserati daje kolejny dowód troski o absolutne bezpieczeństwo swoich Klientów.

Samochody Alfa Romeo Giulietta wyposażone będą w znakomite silniki benzynowe 1750 Turbo o mocy 235 KM (dostępne wyłącznie w sportowej wersji Giulietta Quadrifoglio Verde), które perfekcyjnie łączą sportowe osiągi z wymogami ekologii. Jest to zasługą bezpośredniego wtrysku paliwa, podwójnych wariatorów faz rozrządu oraz turbodoładowania w systemie Scavenging, eliminującym praktycznie zjawisko tzw. turbo-dziury. Pod względem mocy i właściwego momentu obrotowego silnik ten osiąga  wartości rekordowe w swej kategorii - przy jednoczesnym ograniczonym zużyciu paliwa podczas codziennej eksploatacji.

Wybrane przez firmę Maserati elementy wyposażenia wnętrza Alfy Romeo Giulietta pokazują ogromną dbałość o najmniejsze nawet szczegóły: elektrycznie podgrzewane i regulowane fotele pokryte licowaną skórą Venere w nowej barwie „Maserati Brown", ekskluzywna plakietka „Alfa Romeo for Maserati" na desce rozdzielczej  oraz specjalne, aluminiowe nakładki progowe z napisem „Giulietta" i „Maserati" - podkreślają  współpracę obu znanych producentów samochodów. Deskę rozdzielczą urozmaicają wstawki z polerowanego aluminium.

Bogaty pakiet standardowego wyposażenia partii stu przeznaczonych dla Maserati samochodów Giulietta obejmuje: reflektory bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów AFS, system nawigacji z otwieranym wyświetlaczem, mapy Europy i program TMC Pro, system multimedialny Blue&Me Bluetooth z przyciskami sterowania na kierownicy, przyłącza USB i AUX oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną.
Wyróżnikiem samochodów „Giulietta for Maserati" są także elementy zewnętrzne: 18-calowe koła z lekkiego stopu o wzorze rombowym, wzmocnione hamulce z zaciskami w kolorze czerwonym i sportowe zwieszenie, które zapewnia najlepsze w klasie osiągi dynamiczne bez uszczerbku dla tak charakterystycznego dla Giulietty komfortu jazdy.

Na podobieństwo innych wersji modelowych, „Giulietta for Maserati" posiada system Alfa DNA, który współdziałając z innymi układami  samochodu, pozwala dostosować jego dynamikę do stylu jazdy kierowcy i panujących warunków drogowych. W trybie sportowym DNA - Dynamic, następuje przyspieszenie reakcji silnika oraz aktywacja podnoszącej moment obrotowy funkcji overboost, ułatwiającego pokonywanie zakrętów mechanizmu różnicowego Alfa Q2 oraz systemu wstępnej gotowości hamulców Pre-Fill.

Najwyższy komfort jazdy w połączeniu z minimalnym  poziomem zużycia paliwa i emisji spalin zapewnia tryb ekonomiczny systemu DNA -  Normal,  idealny w warunkach codziennej eksploatacji.  Z kolei tryb DNA - All Weather (w luźnym tłumaczeniu „przycisk na zimę") pozwala zwiększyć możliwości trakcyjne pojazdu nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.

Klienci europejskiej sieci Maserati mają  więc do dyspozycji jedyny w swoim rodzaju samochód, elegancki i sportowy, nawiązujący do filozofii i włoskiego ducha tej ekskluzywnej marki.

Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |