Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Logo marki Jeep na koszulkach piłkarzy Juventus Football Club
Logo marki Jeep na koszulkach piłkarzy Juventus Football Club Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.06.2012.
  •     Pierwsza prezentacja logo legendarnej marki Jeep na koszulkach Mistrzów Włoch w piłce nożnej.
  •     Marka Jeep sponsorem Juventus Football Club S.p.A. w sezonie 2012-2013.
  •     Jeep „u boku" Juventusu w rozgrywkach krajowych i międzynarodowych już tego lata.
  •     Ośrodek treningowo-wypoczynkowy Juventusu w Chatillon-Saint Vincent w Dolinie Aosty sceną przedpremierowego pokazu nowej wersji modelowej S Limited flagowego Jeepa Grand Cherokee.


W nadchodzącym sezonie rozgrywek piłkarskich 2012-2013 na koszulkach zawodników Juventusu zagości logo legendarnej marki Jeep. Pokazana oficjalnie w piątek, 15 czerwca br. nowa kolekcja ubiorów Mistrzów Włoch w piłce nożnej czerpie inspirację z chwalebnej przeszłości Klubu „Bianconeri", szczycącego się imponującą liczbą 295 milionów kibiców na całym świecie.

Kolekcja wykonana jest z ekologicznych materiałów w kolorze głębokiej czerni, podkreślających determinację i zwycięskie aspiracje zespołu w Mistrzostwach Włoch.  Designerskie detale koszulek, spodenek i getrów zawodników nawiązują do podstawowych wartości, leżących u podstaw sukcesów klubu piłkarskiego Juventus.

Wykończenie koszulek wokół szyi wzorowane jest na stylu koszulek, w których piłkarze Juventusu wygrali Puchar Włoch w latach 1941-42. Umieszczony wewnątrz napis "Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta" („Zwycięstwo nie jest rzeczą ważną, jest jedyną rzeczą, która się liczy") stanowi wspomnienie filozoficznej sentencji czołowego zawodnika, a później honorowego prezesa Juventusa, Giampiero Boniperti.

Jest to efekt umowy o sponsoringu, podpisanej w kwietniu br. pomiędzy Fiat S.p.A. i Juventus Football Club S.p.A., na mocy której Fiat może korzystać z wyłącznego prawa umieszczania swego logo na ubiorach zawodników Juventusu w okresie najbliższych trzech sezonów.

Jeep i Juventus to dwie uznane ikony w historii swych dziedzin. Takie wartości, jak autentyczność, pasja, potencjał i możliwość podejmowania najtrudniejszych wyzwań, zapisane są na trwałe w ich „genotypie".

Jeep zacznie pojawiać się „u boku" Bianconeri, zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej jeszcze przed sezonem piłkarskim 2012-2013, uczestnicząc w imprezach organizowanych dla kibiców Juventusu i promujących „Świat Jeepa" w postaci jazd próbnych, różnorodnych zawodów i konkursów i aktywności w plenerze o charakterze sportowym.

W lipcu b.r. letni obóz treningowo-wypoczynkowy Juventusu w Chatillon-Saint Vincent w Dolinie Aosty będzie miejscem przedpremierowego pokazu nowej wersji flagowego Jeepa Grand Cheronee - S Limited, którego rynkowy debiut w Europie przewidziany jest na wrzesień 2012 r.

Wyróżniający się 20-calowymi felgami z czarnego, polerowanego aluminium i unikalnymi akcentami stylistycznymi „Black" - Grand Cherokee S Limited łączy wyrazisty i sportowy design nadwozia z efektywnością 3,0-litrowego silnika wysokoprężnego V-6 CRD MultiJet II o mocy 241 KM i momencie obrotowym 550 Nm. Konturowane fotele pokryte skórą Nappa z zamszowymi wstawkami oraz liczne akcenty karbonowe wystroju kabiny, podkreślają wspólny „genotyp", który S Limited dzieli z Grand Cherokee SRT, jak dotąd najsilniejszym i najszybszym samochodem marki Jeep, oferowanym od niedawna na rynkach światowych.

Jeep cieszy się dzisiaj sławą marki globalnej, której samochody sprzedawane są w ponad 120 krajach całego świata. Jest nieprzerwanie symbolem swobody, przygody, autentyczności i pasji. Swobody -  odbieranej, jako stan ducha i determinacji, by podążać za swym instynktem, podejmując dowolne wyzwania w miejskiej dżungli i na szlakach off-roadowych, w poczuciu bezpieczeństwa, jakie daje zaawansowany napęd 4x4. Przygody - rozumianej, jako powołanie albo zew natury. Autentyczności - ponieważ Jeep jest marką jedyną w swym rodzaju i pierwszą, która po wyjściu w plener pozostaje liderem eksploracji otaczającego świata, zmieniając zwykłą jazdę samochodem w niezwykłe przeżycie. Pasji - ponieważ wyzwala najbardziej wyraziste i indywidualne cechy swego właściciela.

Od ukazania się pierwszego modelu w roku 1941 produkcja i sprzedaż na świecie samochodów Jeep przekroczyła 15 milionów egzemplarzy. Jako marka o niezwykłym charakterze, Jeep był w stanie zawsze odradzać się na nowo, oferując produkty dostatecznie innowacyjne, aby wyznaczać wzorce dla całej kategorii pojazdów. Począwszy od ikony - Jeepa Wranglera, poprzez kompaktowy SUV Jeep Compass, aż do flagowego Grand Cherokee, każdy z samochodów Jeep sławi siedemdziesięcioletnią legendarną historię marki.

Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |