Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Wyraź siebie z Grupą Paradyż
Wyraź siebie z Grupą Paradyż Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.06.2011.


Wybierając przyjaciół czy partnera intuicyjnie szukamy w tej drugiej osobie podobnych cech. Pasjonaci muzyki będą się czuli najlepiej zatopieni w miękką kanapę przy dźwiękach ulubionych utworów płynących z głośników. Pasjonaci designu przemierzą w szerz i wzdłuż świat, by odwiedzić targowe wystawy i zapoznać się z najnowszymi trendami. Sposobów na wyrażenie siebie jest wiele. A gdyby tak z kilku z nich ułożyć własne Wizualne DNA i porównać z wynikami znajomych i nie tylko? Grupa Paradyż zaprasza do udziału w zabawie.

Wizualne DNA to nowy projekt wspierający komunikację marki My Way Paradyż Group na fan page’u Grupy Paradyż w najpopularniejszym medium społecznościowym, jakim jest Facebook – skierowany zarówno do przyjaciół marki oraz wszystkich, którzy chcieliby dołączyć do grona ponad 22.5 tysiąca osób zainteresowanych wspólnym surfowaniem po świecie designu. Jest to jednocześnie eksperyment, w który można zaangażować znajomych.

Uczestnik zabawy wybiera najbardziej pasujące do niego elementy w 5 kategoriach: miasta, kamienie szlachetne, kolory, moda i meble stylowe, a następnie otrzymuje wynik w postaci 5-cio cyfrowego „kodu DNA”. Można go porównywać z wynikami znajomych oraz innych uczestników tego testu. Kto wie, może się okaże, że całkiem blisko znajduje się osoba, która jest bardzo podobna do nas? Dla chętnych przewidziana jest również część konkursowa. Wystarczy w 200 znakach odpowiedzieć na pytanie: „Co Cię najlepiej wyraża?” i dołączyć zdjęcie ilustrujące wypowiedź. Do wygrania atrakcyjne nagrody, m.in.: płytki ceramiczne z kolekcji My Way Paradyż Group o wartości 10 000 zł, iPad oraz książki Taschen.

Konkurs rozpoczyna się 7 czerwca i potrwa przez dwa tygodnie.

„Wyraź siebie“ jest nowym hasłem dla marki My Way Paradyż Group oraz jej integralną częścią - podkreśla jakość i indywidualizm marki oraz jej odbiorców, jak również możliwość dodatkowego określenia się konsumenta dzięki zestawieniu produktów z różnych kolekcji w jednej aranżacji wnętrza.

Marka My Way Paradyż Group powstała z myślą o najbardziej wymagających klientach. Sygnowane nią produkty wyróżniają się najwyższą jakością i precyzją wykonania m.in. przy wykorzystaniu druku cyfrowego oraz odważnymi rozwiązaniami wzorniczymi.

Komunikację przygotowała agencja Red8 Digital.

Dołącz do naszego profilu na Facebooku   i poznaj swoje Wizualne DNA!

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |