PGE Obrót promuje e-rozwiązania |
15.10.2024. | |
Ponad 2 miliony klientów korzystających z eFaktury i ponad milion użytkowników eBOK i aplikacji Moje PGE. To wynik działań PGE Obrót promujących cyfrowe rozwiązania. Jednym z nich była Zielona Loteria, w której zwycięzca wygrał samochód elektryczny. PGE Obrót regularnie zachęca do tego, aby zrezygnować z papierowej faktury i przejść na elektroniczne formy otrzymywania rachunków i korespondencji. Oferuje też swoim klientom elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i aplikację Moje PGE, które cieszą się coraz większą popularnością. Korzysta z nich już ponad milion użytkowników. - W ciągu ostatnich 12 miesięcy wysłaliśmy ponad 7,8 mln eFaktur. To ponad 23,5 mln mniej zużytych kartek papieru i ok. 3 tysiące mniej wyciętych drzew. Obecnie z PGE eFaktury korzysta już ponad 2 miliony klientów, czyli co trzeci nasz klient - mówi Sebastian Janda, Prezes Zarządu PGE Obrót. - Cieszy nas fakt, że coraz więcej klientów przechodzi na rozwiązania elektroniczne i mogą korzystać z wygodnej, szybkiej i bezpiecznej obsługi. Takie rozwiązania wspierają również szeroko rozumianą efektywność energetyczną, na którą mocno stawiamy w naszych działaniach – dodaje. Dzięki aplikacji mobilnej Moje PGE w każdej chwili, w każdym miejscu można opłacić fakturę, podać stan licznika lub sprawdzić historię zużycia i historię wpłat. To najlepszy sposób, żeby wszystkie najważniejsze informacje związane z umową na prąd mieć zawsze pod ręką. Rosnące zainteresowanie cyfrowymi rozwiązaniami to rezultat coraz większej świadomości klientów w obszarze zarówno ekologicznym jak i cyfrowym. To także wynik dużej aktywności informacyjnej i promocyjnej, której celem jest zachęcenie do korzystania z cyfrowych rozwiązań. Od PGE eFaktury do samochodu elektrycznego Takie też było założenie Zielonej Loterii PGE, w której udział wzięło prawie 70 tys. klientów PGE Obrót. Aby zawalczyć o nagrody, należało zrealizować przynajmniej jeden z warunków: założyć konto w elektronicznym BOKu lub aplikacji Moje PGE, skorzystać z jednej wybranej oferty, które spółka oferuje klientom w kanale online lub wyrazić zgodę na korespondencję elektroniczną, w tym eFakturę. Z tego ostatniego rozwiązania, czyli eFaktury, skorzystał zwycięzca nagrody głównej - samochodu elektrycznego. Najpopularniejszym rozwiązaniem, które wybierali klienci podczas trwania Zielonej Loterii, była aplikacja mobilna Moje PGE. Ponad 61 tys. osób pobrało i zalogowało się do aplikacji w czasie trwania loterii. Nagrodą główną w loterii był samochód elektryczny. Oprócz tego można było wygrać rowery elektryczne, hulajnogi oraz karty płatnicze zasilone kwotą 3 tys. zł każda. Łącznie uczestnicy loterii wygrali 225 nagród. Link do wideo z przekazania nagrody głównej: https://www.youtube.com/watch?v=ktyfcbyeImM PGE Obrót press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |