Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow OKNOPLAST Running Team po raz kolejny w Biegu Wielkich Serc
OKNOPLAST Running Team po raz kolejny w Biegu Wielkich Serc Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.01.2019.


W niedzielę 13 stycznia odbył się już siódmy Bieg Wielkich Serc w Krakowie organizowany w ramach zbiórki na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w zeszłym roku, wzięli w nim udział m.in. przedstawiciele OKNOPLAST, jednego z największych przedsiębiorstw w Małopolsce, tworzący grupę biegową OKNOPLAST Running Team.

W dniu finału zbiórki na linii startowej biegu charytatywnego pojawiło się 871 osób gotowych do wsparcia działań organizacji. Czekała na nich 5-kilometrowa trasa wzdłuż bulwarów wiślanych, którą najszybsi uczestnicy wydarzenia pokonali w nieco ponad 15 minut. W inicjatywę po raz kolejny zdecydowała zaangażować się drużyna OKNOPLAST Running Team, która zaprezentowała się w sześcioosobowym składzie. Wszystko, aby wesprzeć akcję na rzecz wyposażenia specjalistycznych oddziałów dziecięcych II i III stopnia referencji, czyli tych placówek medycznych, które zapewniają opiekę najciężej chorym.

Jesteśmy dumni, że nasz OKNOPLAST Running Team stał się częścią inicjatywy pomagającej najmłodszym i potrzebującym. To są wartości bliskie całej naszej firmie, dlatego od lat wspieramy działania fundacji i w tym roku także bierzemy udział w licytacjach – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. – Bieg Wielkich Serc stanowi inaugurację sezonu dla naszej drużyny, która trenuje cały rok, niezależnie od pogody. Trudno wyobrazić sobie lepszy początek. Wszystkim uczestnikom dziękujemy więc i gratulujemy, życząc jednocześnie biegowych sukcesów.

OKNOPLAST Running Team zajął drużynowo ósme miejsce spośród wszystkich grup biorących udział w akcji. Z całej ekipy najszybciej na mecie znalazł się Wojciech Baran, zajmując wysokie 14 miejsce.

Maraton pomocy się nie kończy

Finał zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy co roku organizowany jest w drugą niedzielę stycznia. Podczas inicjatywy powstaje ok. 1700 sztabów w kraju i za granicą z 120 tys. wolontariuszy wspierającymi fundację w organizacji wydarzenia, a wielu z nich gra z Orkiestrą od wielu lat. Działalność na rzecz fundacji jest już tradycją również dla Grupy OKNOPLAST, która współpracowała m.in. z centrum rekreacyjno-edukacyjnym Solne Miasto w Wieliczce, aktywnie angażującym się w obchody finału w regionie. W zeszłym roku firma przekazała także na licytację unikalne gadżety znanych drużyn sportowych, stanowiące trofeum dla każdego kibica – koszulkę Interu Mediolan oraz szalik Olympique Lyon z czasów sponsorowania ich przez OKNOPLAST.

OKNOPLAST
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |