Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Firma WIŚNIOWSKI wspiera Enea Ironman
Firma WIŚNIOWSKI wspiera Enea Ironman Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.06.2018.


Współpraca z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej, wspieranie akademii piłkarskich i międzynarodowych turniejów czy obecność na imprezach biegowych w całej Polsce to tylko niektóre inicjatywy sportowe, w jakie angażuje się firma WIŚNIOWSKI. Lider produkcji bram i drzwi został właśnie partnerem Enea Ironman – zawodów, które doskonale wpisują się w autorski projekt Be The Winner.

Dlaczego WIŚNIOWSKI i triathlon? Wszystkie dyscypliny, które wspiera marka, nie są przypadkowe. Triathlon to dyscyplina, która wymaga wielu wyrzeczeń, morderczych treningów, diety i precyzji – a przez to kształtuje mocny charakter. Wpisuje się to w historię marki WIŚNIOWSKI, której twórcy przez wiele lat dzięki determinacji i jasnemu celowi budowali pozycję firmy w branży i zdobywali zaufanie klientów. Właśnie dlatego marka WIŚNIOWSKI znana głownie z bycia partnerem Reprezentacji Polski będzie wspierać kolejną dyscyplinę sportu – triathlon. Firma towarzyszyła już sportowcom podczas czerwcowego Enea Ironman  5i50 Warsaw, wesprze także startujących w Enea Ironman 70.3 Gdynia, który odbędzie się na początku sierpnia.

Współpraca z Enea Ironman to dla marki WIŚNIOWSKI część szeroko zakrojonego projektu Be The Winner, który pozwala profesjonalnym sportowcom w pełni wykorzystać ich możliwości i drzemiący w nich potencjał. Program dostarcza zawodnikom wsparcie i motywację do osiągania jak najwyższych rezultatów i pracy nad swoimi sportowymi wynikami.

Enea Ironman 70.3 Gdynia to przepłynięcie 19 km, przejechanie na rowerze 90 km i przebiegnięcie 21.1 km. Ten morderczy wyścig jest sprawdzianem nie tylko kondycji fizycznej, ale przede wszystkim charakteru. Triathlon to sport wytrzymałościowy, który wymaga długotrwałego wysiłku i pokonywania swoich słabości przy niekorzystnych warunkach otoczenia. Potrzeba wiele samozaparcia i silnej woli, aby przezwyciężyć swój organizm i zmobilizować siły w tak trudnej i wymagającej walce. Podobnie jest w biznesie – tutaj też wielką rolę odgrywa determinacja, konieczność kalkulowania i podejmowania ryzyka, samokontrola i zdolność do zdrowej rywalizacji. Właśnie dlatego WIŚNIOWSKI i Enea Ironman mają ze sobą tak wiele wspólnego.

Poprzez sponsoring zawodowców w ramach projektu Be The Winner, marka WIŚNIOWSKI daje kibicom możliwość przebywania bliżej swoich sportowych idoli. Stworzony przez lidera produkcji bram i drzwi program ma zachęcać do pokonywania swoich słabości i inspirować do wysiłku fizycznego wszystkich – dzieci i dorosłych, niedzielnych rowerzystów i profesjonalnych kolarzy, tych pływających dla zdrowia i tych biegających dla urody. Dzięki marce WIŚNIOWSKI wszyscy mogą być bliżej sportu – bez względu na to, czym zajmują się na co dzień.

WIŚNIOWSKI
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |