Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Europejski Festiwal Smaku. Dobra energia i dobra zabawa
Europejski Festiwal Smaku. Dobra energia i dobra zabawa Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.09.2013.


Wykłady „Smakuj życie wszystkimi zmysłami”, benefis Roberta Makłowicza, jagnięcina po prowansalsku Ojców Oblatów… To przykłady atrakcji towarzyszących tegorocznemu Europejskiemu Festiwalu Smaku, który odbył się w Lublinie. Sponsorem imprezy była PGE Obrót S.A.

Europejski Festiwal Smaku odbył się po raz piąty. To bogata oferta łącząca wielokulturowy smak Lubelszczyzny z muzyką, wystawami, kinem, teatrem i poezją.

Dlaczego PGE Obrót S.A. postanowiła sponsorować Festiwal?

-  To cykliczne wydarzenie wkomponowało się już w życie lokalnej społeczności. Postanowiliśmy wspomóc Festiwal, ponieważ społeczna odpowiedzialność biznesu to jeden z elementów, na którym skupiamy swoją uwagę, myśląc  o wizerunku Spółki – mówi Paweł Prządka, Prezes PGE Obrót S.A.

Kulinarny wymiar Festiwalu miał międzynarodowy posmak. Zaproszeni mistrzowie kuchni serwowali m.in. bałkańskie pierogi, „Ormiański smak Zamościa”, gęś po biłgorajsku oraz kuchnię rosyjską. Imprezie towarzyszyły  m.in. spotkania z artystami, warsztaty fotograficzne oraz koncert zespołu Balanika polecany przez Ennio Morricone oraz słynnej orkiestry cygańskiej z Serbii, Kal Band. Podczas Festiwalu odbyła się także kolejna edycja najstarszego Turnieju Nalewek w Polsce.

Za motto Festiwalu śmiało można uznać hasło pojawiające się w materiałach promocyjnych:
„Bez dobrej energii nie byłoby dobrych imprez. Podczas tegorocznej V edycji Festiwalu dobrą energię zapewnia PGE Obrót S.A.”.


Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525




Fot. Przemysław Świechowski



PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |