Ceramika Paradyż kolejny rok z Multi Communications |
04.01.2012. | |
Rok 2012 rozpoczął się dla Multi Communications od bardzo dobrej wiadomości – od przedłużenia umowy o współpracy z Ceramiką Paradyż na kolejne 12 miesięcy. Kooperacja obu firm trwa już 3 lata. Początkowo zadania agencji skupione były głównie wokół działań ePr. Od 2011 roku zakres współpracy, oprócz działań ePr obejmuje dodatkowo działania z zakresu PR’u produktowego i korporacyjnego.
Multi Communications odpowiedzialne jest za realizację działań wokół kampanii prowadzonych przez markę Ceramika Paradyż, szeroko pojętą współpracę z mediami, PR produktowy oraz PR korporacyjny. Projekt jest realizowany w dziale Consumer Communications. - Ceramikę Paradyż cechują nie tylko najwyższej jakości produkty oraz design na najwyższym, światowym poziomie, ale również innowacyjne rozwiązania, które wdrażane są w procesach produkcyjnych i w realizowanych przez Firmę kampaniach. Nasza współpraca trwa już ponad 3 lata, a przedłużenie umowy na kolejny rok to dowód uznania i zaufania, jakim obdarza nas Klient. Cieszymy się, że będziemy mieli okazję uczestniczyć w działaniach naszego Klienta i wspierać jego rozwój na polskim i zagranicznych rynkach – mówi Dorota Bieniek – Kaska, PR Department Director Multi Communications. Multi Communications |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |