Skip to content

Reklama

START arrow INNE arrow Amicasmart.com na koszulkach Lecha
Amicasmart.com na koszulkach Lecha Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.07.2012.


Na konferencji prasowej zorganizowanej 4 lipca zostały zaprezentowane koszulki, w których drużyna Lecha Poznań będzie grała w czasie spotkań w Lidze Europy. Nazwa strony internetowej amicasmart.com, która pojawiła się na nich jest poświęcona promocji inteligentnych rozwiązań technologicznych wykorzystywanych w urządzeniach marki Amica.

 - W naszej ofercie posiadamy wiele urządzeń wyposażonych w unikalne inteligentne rozwiązania technologiczne i teraz nadszedł odpowiedni moment, by zebrać je w jednym miejscu. W ten sposób informacje o naszych produktach docierają do konsumentów poprzez pryzmat określonych wartości na których nam zależy najbardziej – mówi Robert Drożyński, prezes zarządu Amica Marketing, spółki odpowiedzialnej za promocję produktów Amiki.

Obecnie odwiedzający stronę mogą zapoznać się między innymi z programatorem I-Cook Timer, który jest dostępny w piekarnikach z linii Integra. I-Cook Timer sprawia, że piekarniki te zdecydowanie się wyróżniają na tle tego typu urządzeń. Zaawansowany technologicznie, innowacyjny i designerski I-Cook Timer nie tylko pomoże przygotować ulubione potrawy, ale także podpowie jakie ustawienia będą optymalne dla ich przygotowania. Z pewnością ciekawym rozwiązaniem jest także możliwość zapisania i zapamiętania ustawień dla ulubionych potraw. Warto także zwrócić uwagę na możliwość wyboru koloru wyświetlacza, prostą i intuicyjną obsługę. Dzięki temu nawet ci, którzy na co dzień mają niewiele wspólnego z gotowaniem mogą nie tylko zdobywać kulinarne szlify, ale wręcz zostać mistrzem trudnej sztuki gotowania.

Tajemniczy charakter strony jest zamierzony i już przynosi pierwsze efekty w postaci zainteresowania konsumentów. Strona będzie cały czas aktualizowana i już jesienią zostaną zaprezentowane kolejne, inteligentne rozwiązania, które będą dostępne w produktach Amiki. Uruchomienie strony i jej promocję na koszulkach KKS Lech traktujemy jako kolejny etap realizacji strategii wprowadzania inteligentnych i interaktywnych rozwiązań na rynek. Dobre przyjęcie linii Integra pokazuje, że jest to właściwy kierunek.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |