Żubr to strzał w 10! |
04.11.2010. | |
Należące do Kompanii Piwowarskiej piwo Żubr zdobyło najwyższą notę w historii europejskiego panelu degustacyjnego piwa. Polska marka uzyskała maksymalną ocenę - 10 punktów. To gwarancja najwyższej jakości.
Każdego miesiąca najlepsi z najlepszych degustatorów spotykają się w centralach SABMiller (właściciela Kompanii Piwowarskiej), aby używając odpowiednich technik i swoich wyostrzonych zmysłów, dokonać oceny sensorycznej wszystkich produkowanych przez Grupę piw. Do tego celu posługują się uniwersalną dziesięciopunktową skalą. Punktują poszczególne wrażenia sensoryczne, takie jak odczucie słodyczy, goryczy, pełni czy pijalności piwa. Europejski panel W październiku w Budapeszcie wśród innych europejskich piw ocenione zostały – jak zwykle – także piwa Kompanii Piwowarskiej, uzyskując bardzo dobre oceny. Jednak to właśnie marka Żubr otrzymały maksymalną ocenę – 10 punktów! Tak wysoki wynik padł w historii panelu po raz pierwszy. „W historii panelu europejskiego jest to wydarzenie, na które czekaliśmy bardzo długo. Dotąd bowiem najwyższą oceną uzyskaną przez piwo było 9,9 i zawsze ta jedna dziesiąta dzieliła nas od upragnionego ideału” - powiedziała Joanna Wasilewska, Degustator Roku SABMiller i dodała – „Myślę, że jest to ogromna radość dla wszystkich osób pracujących nad produkcją piwa Żubr.” 10 dla Żubra 10 punktów oznacza, że degustowane piwo miało 100 proc. zgodności z profilem, cechowało się doskonałą pijalnością i nie zawierało żadnych niepożądanych zapachów. Tak wysoką i stabilną jakość można osiągnąć tylko dzięki najbardziej restrykcyjnemu przestrzeganiu norm. „Traktujemy to jako potwierdzenie najwyższej jakości piwa, które tak bardzo pokochali Polacy.” – komentuje Tomasz Brycki, Marketing Manager marki Żubr, i dodaje – „Żubr konsekwentnie od kilku już lat kroczy ścieżką pełną spokoju i harmonii umacniając swoją pozycję rynkową. Jest piwem bardzo dobrze rozpoznawalnym a także niezwykle ciepło odbieranym przez konsumentów. Przyczyną tego sukcesu nie są tylko atrakcyjne dla konsumentów działania marketingowe, np. reklamy telewizyjne czy promocje. Bez odpowiednio dostępnego ale przede wszystkim jakościowo dobrego produktu nie byłoby mowy o stworzeniu tak silnej i zdrowej marki jaką jest Żubr.” Żubr. Okaz natury. Żubr to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. Od momentu włączenia do portfela Kompanii Piwowarskiej Żubr z lokalnej marki stał się wiceliderem rynku piwa w Polsce. Żubr to piwo produkowane z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Od 2004 roku marka Żubr wspiera stado białowieskich żubrów i jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. Żubr to jasne piwo dolnej fermentacji o zawartości ekstraktu 12% oraz alkoholu na poziomie 6%. Kompania Piwowarska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |