Żołądkowa gorzka skończyła 60 lat |
12.08.2010. | |
Od momentu wprowadzenia na rynek, żołądkowa gorzka zdobyła szerokie grono fanów, którzy polubili jej smak. Teraz konsumenci mogą podzielić się wrażeniami smakowymi i nie tylko. Okazją są 60 urodziny trunku.
Na tę okoliczność producent – Stock Polska z myślą o konsumentach, którzy zechcieliby podzielić się wspomnieniami o tym znanym trunku i złożyć życzenia jubilatce, przygotował specjalną stronę internetową www.wzg60lat.pl. W ręce internautów oddał ją w sierpniu. Za kreację odpowiada białostocka agencja Infinity Group. Do życzeń może dołączyć się każda pełnoletnia osoba. Wpisu można dokonać samodzielnie po zalogowaniu się na stronę. Wszystkie pozostawione tam wpisy wezmą udział w konkursie. 300 najciekawszych i najzabawniejszych życzeń zostanie nagrodzone koszulkami barmańskimi i shakerami. Nagrodę może otrzymać autor życzeń oraz wyznaczona przez niego dowolna osoba. Choć od czasu jej powstania w 1950 roku świat zmienił się nie do poznania, nadal wznosimy toasty i bawimy się przy kieliszeczku bursztynowego trunku. Do dziś żołądkowa sprzedawana w ponad milionie litrów rocznie, produkowana jest według tej samej receptury. Jako jedyna wódka na rynku masowym leżakuje przed rozlaniem. Media Forum |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |