Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow ZM Henryk Kania z tytułem "National Winner" w konkursie European Business Awards
ZM Henryk Kania z tytułem "National Winner" w konkursie European Business Awards Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.05.2018.


ZM Henryk Kania zdobyły tytuł "National Winner" w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Business Awards.

European Business Awards to prestiżowy i niezależny konkurs, którego celem jest nagradzanie oraz promowanie najlepszych praktyk i innowacji w europejskim biznesie. Sprzyja rozpoznawalności marek, a wyróżnienie w nim przynosi renomę w środowisku biznesowym. Jest znanym i cenionym plebiscytem w całej Europie.

W tegorocznej edycji, do tytułu krajowego zwycięzcy w jednej z 12 kategorii konkursowych aspirowały ZM Henryk Kania S.A.  I udało się – jeden z liderów rynku wędliniarskiego w Polsce – wziął udział w wielkim finale, gdzie zostało ogłoszonych 12 finalistów europejskich. – Tytuł "National Winner" jest dla nas potwierdzeniem faktu, że skutecznie i z powodzeniem realizowana przez nas strategia biznesowa zauważalna jest nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. I dodaje: – Każdego roku znacząco zwiększamy sprzedaż, co przekłada się na bardzo duży wzrost udziałów rynkowych Spółki niemal we wszystkich kategoriach produktowych. W naszej ofercie regularnie pojawiają się innowacje produktowe, takie jak chociażby mięsne przekąski czy mięsne batony proteinowe. Efektem tak dynamicznego rozwoju są m.in. prestiżowe wyróżnienia, które są dla nas dodatkową motywacją do jeszcze cięższej pracy.

Nagrodę odebrali Paweł Sikora PR Manager oraz Michał Kuczyński, deputy commercial director.



Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Firma należy do ścisłych liderów w niemal każdej kategorii rynku wędliniarskiego w Polsce, w której jest obecna. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Spółka oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

ZM Henryk Kania
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |