Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Ziarenkowa franczyza na każdą kieszeń
Ziarenkowa franczyza na każdą kieszeń Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.11.2010.
Zero opłat franczyzowych, specjalny promocyjny pakiet na start, wsparcie reklamowe i medialne każdego stoiska – to tylko wybrane korzyści przygotowane przez Fun Foods Polska  dla fraczyzobiorców "Magicznej Kukurydzy". Po wakacyjnych sukcesach sprzedaży tego przysmaku na polskim wybrzeżu i w kilku wybranych miastach, firma zdecydowała o rozwoju franczyzy we wszystkich regionach kraju. Produkt, dzięki swym wyjątkowym walorom smakowym okazuje się na tyle atrakcyjny, że w nadchodzącym roku możemy  spodziewać się znacznej ekspansji tej soczystej przekąski na naszym rynku.
    
,,Magiczna Kukurydza" to produkt bazujący na specjalnej odmianie kukurydzy uprawianej w Malezji, który dzięki swym wyjątkowym walorom smakowym i odżywczym, w krótkim czasie czasie zawładnął gastronomiczny rynek Europy Zachodniej.  W samej Wielkiej Brytanii otwarto już około tysiąca stoisk z tą niesamowitą przekąską.  Popularność ,,Magicznej Kukurydzy" wynika z faktu, że jest ona przeznaczona zarówno dla osób, ceniących smak, szybką formę produkcji, ale też dla których ważne jest zdrowie oraz niezbędne wartości odżywcze. Wytwarzana jest bez udziału konserwantów, a jedynie poprzez oddzielenie ziaren od kolby, które po godzinie są zamrażane dla zachowania niezbędnych walorów smakowych oraz świeżości. Produkt podawany jest w kubku w postaci ziaren podawanych na gorąco z dodatkiem poszczególnych sosów:  z masłem i solą, serowym, pomidorowym, curry lub orientalnym Tom Yam.
    
W tym roku  ,,Magiczna Kukurydza'' debiutowała w polskich miejscowościach nadmorskich oraz w kilku większych miastach kraju. Obecnie firma poszukuje franczyzobiorców, chętnych do współpracy. Stoisko można otworzyć praktycznie wszędzie: w centrach handlowych, na dworcach, parkach rozrywki, multipleksach, kompleksach biurowych i wielu innych miejscach, a sezonowo przy plażach czy stokach narciarskich. Fun Foods Polska planuje otworzyć około 50 stoisk do końca 2011 roku. Bardzo dobrze prosperującą i sprawdzoną jest forma współpracy z osobami prowadzącymi już własne stoiska gastronomiczne, na których sprzedawany jest przysmak na specjalnym wózku. Oferta nie ogranicza się jednak wyłącznie do podmiotów posiadających doświadczenie w branży gastronomicznej.

W związku z planowaną w 2011 r. ekspansją, spółka Fun Foods Polska przygotowała specjalną promocyjną ofertę dla  franczyzobiorców. Dotychczas działalność można było rozpocząć przez zakup jednego z pakietów w cenach: 5999zł i 13999zł. Obecnie franczyzobiorca, dostaje również do wyboru znacznie tańszy pakiet Start-Mini, kosztujący 3999zł, w skład którego wchodzi100kg kukurydzy, 900 kubków, 4 kg posypek smakowych, urządzenie do gotowania na parze "steamer",  2 koszulki i  czapkę oraz materiały marketingowe. Miesięczna sprzedaż jednego punktu wynosi około 400 kg ziaren kukurydzy, co równa się średnio 130 kubkom dziennie. Cena sugerowana kubka "Magicznej kukurydzy" to 5 złotych, więc poniesiony wkład inwestycyjny zwróci się w ciągu kilku miesięcy. Stoisko jest nieduże (ma wymiary około m x m długości i 2 m wysokości), wózka nie trzeba składać (jest dostarczany w 2 częściach), a przygotowanie produktu do spożycia jest łatwe i do jego przyswojenia wystarczą dostarczane przez firmę materiały.
    
Osoby zainteresowane współpracą są zwolnione z jakichkolwiek opłat franczyzowych. Dodatkowo, każdy sprzedawca może liczyć na wsparcie medialne jego stoiska przez Fun Foods Polska m.in. w lokalnych gazetach, portalach internetowych czy poprzez popularne portale społecznościowe.

Franczyza podstawowa obejmuje od 1-3 stoisk z ,,Magiczną Kukurydzą", a w przypadku większej ilości firma zapewnia przedstawicielstwo regionu, zapewniającego wyłączność na terenie danego miasta lub województwa.  Osoby chętne do podjęcia współpracy zapraszamy na na strony www.funfoods.pl oraz www.magicznakukurydza.pl.

Agencja Wellington PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |