Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Zapraszamy do Domu Iluzji!
Zapraszamy do Domu Iluzji! Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.10.2013.


Wrażenie ruchomej ściany, motywy 3D, zadruki na płytkach, które nadają pomieszczeniu dodatkowej głębi oraz łamigłówki i zagadki w niezwykłej formie. Grupa Paradyż w czasie tegorocznego Łódź Design Festival udowadnia, że w dziedzinie kreatywnego wykorzystania swoich produktów nie ma sobie równych! Bazując na motywach złudzeń optycznych firma przygotowała jedyny w swoim rodzaju Dom Iluzji. Zapraszamy do odwiedzenia tego niezwykłego miejsca, w którym nic nie jest takie, jak się wydaje!

Dom pełen złudzeń
Każdy z nas, kto chociaż raz w życiu odwiedził gabinet luster wie, że wystarczy chwila, aby zmylić nasz wzrok i zmienić postrzeganie obrazu. Podobny zabieg wykorzystano w Domu Iluzji, gdzie lustra zastąpiono specjalnie przygotowanymi płytkami ceramicznymi ze sprytnymi nadrukami. W pokoju zagadek obejrzymy łamigłówki i ciekawostki związane z optyką. Natomiast siadając na podłodze kolejnego pomieszczenia będzie można obserwować jak poruszają się ściany! A wszystko za sprawą czterech, specjalnie przygotowanych grafik nadrukowanych na płytkach ceramicznych. Ale nie zdradzajmy wszystkich tajemnic Domu Iluzji Grupy Paradyż. To po prostu trzeba zobaczyć na własne oczy! Projekt jest interpretacją jednego z haseł tegorocznego Festiwalu – ZAMIESZKANIE.

Aktywny Mecenas Główny
Kiedy rusza Łódź Design Festival, oznacza to, że czeka nas mnóstwo atrakcji ze strony Grupy Paradyż, czyli Mecenasa Głównego tego międzynarodowego wydarzenia. Pierwsza z nich miała miejsce wczoraj, w czasie uroczystego otwarcia Festiwalu. Ogłoszone zostały wyniki konkursu make me!, w którym nagrodę główną ufundowała właśnie Grupa Paradyż. Wyróżnienie trafiło do grupy Beza Projekt, którą tworzą Anna Łoskiewicz i Zofia Strumiłło-Sukiennik, za pracę "Plastry". Gratulujemy! Kolejne aktywności przed nami. 25 października pod patronatem firmy odbędzie się konferencja BiznesUp! Jej uczestnicy dowiedzą się, jakie korzyści może przynieść firmom współpraca z projektantami. A dzień później, czyli 26 października na najmłodszych gości czeka cykl kreatywnych warsztatów o nazwie Paradyżowa Kraina. W tym samym dniu, w przejściu podziemnym przy ul. Konstytucyjnej zostanie odsłonięta przez Prezydent Łodzi, wielkoformatowa mozaika z płytek Ceramiki Paradyż. Firma jest bowiem partnerem projektu „Galerie w Przejściu”, zainicjowanego przez Stowarzyszenie „Na co dzień i od święta”. Ta street artowa mozaika jest układana w trakcie trwania festiwalu, na powierzchni 150 m2. Oczywiście przez cały czas trwania Festiwalu zwiedzający będą mogli odbyć niezwykły spacer po Domu Iluzji.

It’s all about humanity
To tegoroczne hasło przewodnie Łódź Design Festival, którego Mecenasem Głównym od 6 lat jest Grupa Paradyż. W czasie przygotowanych wystaw, wykładów i konferencji nacisk zostanie położony na społeczny wymiar designu. Festiwal jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem o randze międzynarodowej związanym z projektowaniem.

Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .





Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |