Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Szansa dla małych firm
Szansa dla małych firm Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.11.2010.
Pojęcia PR-u czy marketingu są znane praktycznie wszystkim, a zwłaszcza osobom zaczynającym prowadzić własną firmę. Większości kojarzą się one z dużymi wydatkami i płatną reklamą w mediach. Nic bardziej mylnego! Korzystanie z zabiegów marketingowych stało się obecnie koniecznością. Jeśli chcemy, aby nasza firma rozwijała się i zdobywała większą ilość klientów, musimy stworzyć budżet przeznaczony tylko i wyłącznie na tego typu działania. Nie nastawiajmy się jednak na ogromne sumy pieniężne, które wydamy na promowanie się w środkach masowego przekazu. Budowanie reputacji – to najważniejszy cel wszelkich naszych działań.
Dla wielu małych firm, stworzenie osobnego działu marketingu czy też wydzielenie sumy pieniędzy przeznaczonej na promocje i budowanie wizerunku jest problemem. Pamiętajmy jednak, że przedsiębiorcy nie prowadząc działań PR, często na tym tracą i blokują wszelki rozwój swoich firm. Co zatem możemy zrobić, żeby nie zginąć na rynku? Można posłużyć się czymś, czego nie kupimy za pieniądze – referencjami klientów.

System Sprawdzonych Usług – fachoweuslugi.pl , istniejący od 2006 roku, pozwala na wykorzystanie tego atutu, oferuje także miejsce na reklamę. W ramach rocznej opłaty, firma przystępująca do systemu otrzymuje gadżety reklamowe (wizytówki, naklejki na samochód itp.) oraz po przesłaniu 10 imiennych rekomendacji – Certyfikat i uprawnienia do posługiwania się znakiem Kontrolowana Jakość Usług. Na przestrzeni lat powstało wiele serwisów oferujących podobne rozwiązania, przy czym każdy z nich opiera się na anonimowych opiniach internautów i nie gwarantuje swoim użytkownikom tak dużej przestrzeni reklamowej. Każda firma, która decyduje się na zarejestrowanie się na fachoweuslugi.pl, poza upublicznieniem loga, opisu działalności i galerii zdjęć, zyskuje wyróżnienie pośród wielu innych usługodawców. Jednocześnie za pomocą małego nakładu finansowego, buduje swoją markę i gwarantuje klientom, że korzystają z usług rzetelnej i fachowej firmy.

Przystąpienie do systemu i przysyłanie referencji nie opiera się tylko na polecaniu firm przez klientów. Certyfikaty są aktualizowane co rok, dlatego też firmy muszą dbać o jakość swojej pracy. Uruchomiono nawet narzędzie mające kontrolować użytkowników. Poprzez zgłoszenie reklamacyjne, niezadowolony klient może opisać w jaki sposób dana firma nie wywiązała się z umowy. Po upływie 21 dni zgłoszenie musi zostać wyjaśnione, w innym wypadku firma zostaje usunięta z listy fachowych usługodawców na całe 2 lata.
Jest wiele sposobów, żeby wyróżnić się na rynku. Pamiętajmy jednak, że to dobra opinia buduje sukces. Niezależnie od budżetu jaki przeznaczyliśmy na tworzenie wizerunku firmy, to zawsze klienci będą oceniać naszą pracę  i oni gwarantują czy nasze przedsięwzięcia osiągną sukces.

fachoweuslugi.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |