Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Stokrotka premiuje zakupy
Stokrotka premiuje zakupy Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.11.2009.
Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła nowe rodzaje promocji dla klientów. Teraz, kupując większą liczbę produktów, można zapłacić taniej. Wszystko dzięki rabatom naliczanym przy kasie.

2 za 1, 3 za 2, 4 za 3 – tak w Stokrotkach oznaczone zostały produkty, przy  zakupie których naliczany jest rabat. Im więcej w koszyku, tym więcej można zyskać. Ile dokładnie – taką informację klienci znajdą na fiszkach z oznaczeniem promocji oraz w gazetkach promocyjnych. Szczegółowo opisują one także ceny produktu w ramach i poza promocją oraz koszt zakupu zestawu premiowanego rabatem. Dane o rabatach zawierają również paragony wręczane klientom przy kasach.

- Tę promocję przygotowaliśmy specjalnie pod kątem klientów, którzy lubią „polować na okazje” podczas codziennych zakupów. Teraz, kupując wybrane produkty, mogą za nie zapłacić nawet połowę taniej, tak jest w przypadku promocji 2 za 1. To konkretne oszczędności – mówi Beata Sykuła, kierownik marketingu Stokrotki.

Promocja typu 3 za 2 nie jest jedyną realizowaną obecnie w supermarketach Stokrotka. W każdy czwartek sieć zaprasza klientów na trwający aż do niedzieli „Targowy Weekend”, proponując niższe ceny kilkunastu produktów wymienionych na oznaczonych stronach aktualnie obowiązującej gazetki. Na przełomie października i listopada w Stokrotkach odbywała się także promocja produktów dla niemowląt. Za każde 10 zł wydane na produkty objęte promocją klient otrzymywał punkty, które następnie mógł zamienić na akcesoria i zabawki dla najmłodszych.

W październiku natomiast sieć zakończyła loterię „Siła Marek, Moc wygrywania”, w której codziennie można było wygrać bony o wartości 100 zł, co tydzień nagrodę w postaci 1 000 zł, a w wielkim finale – aż 50 tys. zł. By wziąć udział w loterii wystarczyło dokonać zakupów na kwotę co najmniej 20 zł wkładając do koszyka przynajmniej jeden produkt określonej marki, a następnie wysłać sms zgłoszeniowy.
Kolejna loteria rozpoczęła się wraz początkiem listopada. W jej ramach klienci Stokrotki mogą wygrać bony na zakupy sprzętu RTV i AGD o wartości 5 000 zł. Wystarczy kupić odpowiednio oznaczone produkty, wysłać sms i mieć szczęście w losowaniu.

- Takimi działaniami chcemy zachęcić klientów do odwiedzania naszych supermarketów w całym kraju, budować ich lojalność, a przede wszystkim – gwarantować dodatkowe korzyści wynikające z zakupów w Stokrotce. Siła naszej sieci stale rośnie, co pozwala nam na nieustanne polepszanie ofert w zakresie cen i promocji, właśnie po to, by nasi klienci byli jak najbardziej zadowoleni – mówi Marek Wesołowski, wiceprezes Stokrotka Sp. z o.o.  

Obecnie pod szyldem Stokrotka działa już ponad 160 supermarketów. Od stycznia sieć powiększyła się o 30 placówek. Spółka planuje kolejne otwarcia i poszukuje nowych lokalizacji dla swoich sklepów. Od momentu powstania pierwszego supermarketu ze Stokrotką w logo w 1996 r. sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwierając nawet do kilkudziesięciu supermarketów.

Palcówki sieci Stokrotka zlokalizowane są na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Mają powierzchnię od 400 do 1500 m2 i oferują od 6 do 12 tys. pozycji asortymentowych. Na półkach supermarketów ze stokrotką w logo można znaleźć artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Przez cały dzień oferują świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa. Dopełnieniem oferty są produkty lokalne – wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy sieci.

Stokrotka
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:































 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |