Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Srebrne EFFIE dla Agros Nova za rynkową efektywność kampanii Fortuny
Srebrne EFFIE dla Agros Nova za rynkową efektywność kampanii Fortuny Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.10.2009.
Podczas jubileuszowej (10.) gali EFFIE Awards, AGROS NOVA otrzymała za ubiegłoroczną kampanię Fortuny bez dosypywania cukru srebrną statuetkę  EFFIE!!!

EFFIE to nie tylko najważniejszy w Polsce, ale też z jeden z najbardziej liczących się na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. To jedyny konkurs, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale przede wszystkim efekt rynkowy kampanii reklamowych. W Polsce jego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Do konkursu EFFIE Awards w tym roku zgłoszono 125 kampanii. Oceniali je niezależni eksperci z branży. Agros Nova okazała się bezkonkurencyjna!  Otrzymała jedyną nagrodę, jaką przyznano reklamodawcy w kategorii napoje bezalkoholowe. Wspólnie z Agros Nova za kampanię Fortuny uhonorowana została również agencja reklamowa RED8.

Effie to kolejna prestiżowa nagroda potwierdzająca trafność strategii i osiągnięcia rynkowe Agros Nova na rynku soków na przestrzeni minionego roku. W ostatnich miesiącach za relaunch FORTUNY na Agros Nova spadł prawdziwy deszcz wyróżnień. Przebój Rynku FMCG, Hit Handlu, wyróżnienie w konkursie: Perły Rynku FMCG to nagrody przyznawane głosami branży handlowej. W obszarze komunikacji z konsumentami Fortuna została uhonorowana tytułem Superbrand oraz nominacją do najważniejszej statuetki w branży public relations „Złote Spinacze”.

 „Mamy utalentowany zespół marketingowy i sprzedażowy, ale nasze osiągnięcia rynkowe nie byłyby możliwe bez wsparcia i profesjonalnej współpracy z naszymi dystrybutorami. Ich wiary w nasze doświadczenie, wiedzę  i trafność analizy” – przyznaje Robert Niewiadomski, Prezes Zarządu Agros Nova. - „Gdy patrzymy na pierwsze półrocze bieżącego roku, to widzimy imponujący czterokrotny wzrost udziałów Fortuny w rynku soków owocowych. Dzięki naszej komunikacji promującej soki zyskała również cała branża, bo rynek soków urósł w tym okresie (mimo kryzysu), aż o 22%,a przecież poprzednio przez pięć lat z rzędu spadał. Zyskali też  nasi  dystrybutorzy, którzy mają satysfakcję z większych obrotów i marży. Widząc dobre efekty rozszerzyliśmy naszą „bezcukrową strategię” na Pysia i Minerado. Jesteśmy konsekwentni w tym, co robimy ” – podsumowuje Prezes Agros Nova.

Osiągnięcia rynkowe czołowego producenta soków potwierdzają też partnerzy handlowi, współpracujący z Agros Nova.
Piotr Smoliński, dyrektor zarządzający PHU ANGO, znanego ogólnopolskiego dystrybutora artykułów spożywczych: „Od lat współpracujemy z Agros Nova, która od dłuższego czasu potraf nas  pozytywnie zaskakiwać niekonwencjonalnymi pomysłami. Rok temu Agros Nova za pośrednictwem Fortuny zapoczątkowała nowy „bezcukrowy” trend  na rynku soków, który przełożył się na wzrost sprzedaży Fortuny, w naszym przypadku aż o 63%, oraz na wzrost sprzedaży  innych produktów sokowych w rozumieniu całej kategorii. 

Bazując na szerokim portfolio produktów sokowych w naszej firmie widzimy, że inne czołowe marki soków również zaczęły pokazywać, że  ich produkty są bez dodatku cukru.

Warto jednak podkreślić, że bardzo istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywają  inwestycje reklamowe producentów w komunikację z konsumentami, które zwracają się w postaci powtarzalnych zakupów, przynoszących większe zyski  producentom i ich partnerom handlowym. Jak wiadomo koszt jednostkowy soków jest wyższy, a w związku z tym soki osiągają wyższe marże bezwzględne niż napoje.

Zmiana receptury i komunikacji w kategorii soków zaproponowana przez Agros Nova była i jest najbardziej trafną strategią na rynku soków na przełomie ostatnich lat.

Oby jak najwięcej takich przemyślanych i efektywnych  strategii pojawiało się na rynku, i oby producentom nie zabrakło konsekwencji w ich wdrażaniu. Agros Nova po sokach zrobiła drugi krok w postaci napojów Minerado, potwierdzając swoją determinację w promowaniu niedosładzanych produktów do picia. Mam nadzieję, że w tym drugim etapie będzie równie skuteczna jak w pierwszym.”

Agros Nova
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |