Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Social media
Social media Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.09.2012.


Kanały komunikacji producentów z użytkownikami produktów wciąż się zmieniają. Kiedyś musiała wystarczyć sprzedaż bezpośrednia albo reklama. Te czasy to już zamierzchła przeszłość, choć minęło dopiero jedno pokolenie. Może dwa. Postęp i rozwój nowych technologii sprawiły, że sposobów komunikacji jest coraz więcej, a w związku z tym zmienił się oczywiście jej zakres. Jedną z takich współczesnych platform porozumiewania się są tzw. social media.

Świat zmienia się tak szybko, że dziś już własna strona internetowa, choćby najbardziej pomysłowa, nie wystarczy do tego, by zaspokoić potrzeby konsumentów w zakresie informacji. Mało tego! Sama informacja już nie wystarcza, niezbędna jest prawdziwa komunikacja, czyli taka, która działa w obu kierunkach, a nie tylko – jak dawniej – od producenta do konsumenta. Nadeszły czasy prawdziwej interakcji. A także atrakcji, która z nią się rymuje.

Dzięki segmentowi social media obecność Amiki w Internecie zyskała nowy wymiar, podobnie jak cały jej marketing. Użytkownicy mają okazję bliżej poznać producenta swojego ulubionego sprzętu AGD, a firma dowiaduje się więcej o konsumentach. Więcej o ich potrzebach związanych z urządzeniami takimi jaka pralki, lodówki, zmywarki, kuchnie czy piekarniki. Ale także więcej o nich samych – ich gustach, preferencjach kulinarnych, zainteresowaniach itp.

Są takie miejsca, o których się filozofom nie śniło. Wymiana informacji dokonuje się dziś m.in. na Facebooku, Twitterze i Google+. Zainteresowane osoby nie muszą teraz błądzić w poszukiwaniu wiadomości. Mogą się dostać do poszczególnych serwisów społecznościowych dedykowanych Amice wprost z jej strony www. Na profilach Amiki łatwo zauważyć, że to nie tylko wymiana informacji, choć tego też nie brakuje, lecz realne życie, jakie toczy się w rzeczywistości z przyzwyczajenia już tylko zwanej wirtualną.

Grono fanów Amiki na Facebooku przekroczyło już 60 000 osób. Rozmawiają ze sobą, biorą udział w konkursach, promocjach, dzielą się swoimi doświadczeniami, wymieniają przepisami kulinarnymi, prowadzą blogi. Jedną z takich osób jest pani Paulina, która właśnie dzięki Amice, a dokładniej konkursowi na deser w ramach „Kulinarnych integracji” prowadzonych z trzema doświadczonymi blogerkami, rozpoczęła swoją internetową przygodę i założyła własny blog „Smakowity kąsek”.

Sporo informacji od Amiki oraz jej fanów internauci znajdą też na Twitterze i Google+. Ich największym autem jest szybkość przekazu. Przy obecnym tempie życia jest to zaleta nie do pogardzenia. Dlatego warto się tam zarejestrować i zaglądać nawet codziennie, aby być bliżej samej Amiki i bliżej innych ludzi, często całkiem odmiennych, ale o podobnych zainteresowaniach. Bo przecież sama Amica to przecież nie tylko nowoczesne kuchnie, piekarniki, lodówki, pralki czy zmywarki, ale również ludzie, którzy słuchają innych i stwarzają im możliwości realizacji swoich codziennych zainteresowań i życiowych pasji.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |