Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Sezon na Milutkie
Sezon na Milutkie Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.07.2010.
Wafle ryżowe zyskują coraz większą popularność na polskim rynku. Wakacje oznaczają większą sprzedaż najmłodszego produktu z oferty Good Food,  przeznaczonych dla najmłodszych smakoszy - wafelków Milutkie.

 Firma Good Food wprowadziła Milutkie na rynek w lutym. Od tej pory ten jedyny, tak szeroki asortymentowo produkt przekąskowy dla dzieci, zdobył grono wielbicieli wśród rodziców i… dentystów.

- Rodzice dostrzegli w wafelkach Milutkie nieocenioną pomoc w czasie podróży z maluchami – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager w firmie GOOD FOOD S.A.

- Milutkie naturalne, czy o smaku musli, nie roztopią się dziecku w rączce, zaspokajają dziecięcą potrzebę przekąszenia i chrupania czegoś smacznego, niosą ratunek w sytuacjach podbramkowych, gdy podczas jazdy samochodem pociecha znudzona podróżą domaga się czegoś do jedzenia – dodaje Jarosław Lis.

Rodzice zwracają uwagę na to, że Milutkie przeznaczone dla najmłodszych dzieci – o smaku naturalnym i musli – nie zawierają cukru, są bezpieczne dla mlecznych ząbków. Docenił to również portaldentystyczny.pl, który przyznał Milutkim znak „Bezpieczne dla zębów”.

Zarówno Milutkie naturalne, musli, jak i trzeci produkt z tej grupy – Milutkie w czekoladzie deserowej, zostały wysoko ocenione przez Poradnię Dietetyczną Katedry Dietetyki w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

- Milutkie zaistniały pozytywnie także na licznych forach internetowych poświęconych zdrowemu odżywianiu najmłodszych, jak również na forach dedykowanych rodzicom dzieci na diecie bezglutenowej. Dla wielu konsumentów istotne są ekologiczne aspekty produkcji żywności. Milutkie naturalne i musli to atestowane produkty Bio, ze znakiem Produktu Rolnictwa Ekologicznego – podsumowuje Jarosław Lis.

Milutkie to mini wafelki ryżowe przygotowane specjalnie dla najmniejszych dzieci. Powstają z pełnoziarnistego, brązowego ryżu wytworzonego metodami rolnictwa ekologicznego.

Milutkie naturalne (40 g) przeznaczone są dla dzieci po 7 miesiącu życia, nie zawierają glutenu, ani dodatku cukru (wyłącznie cukier występujący naturalnie w ryżu).

Milutkie musli (40 g) przeznaczone są dla dzieci po 12 miesiącu życia, zawierają oprócz ryżu brązowego także ryż biały, kukurydzę, kokos, słonecznik, siemię lniane, chipsy bananowe  i witaminę B1.

Milutkie w czekoladzie (57 g) przeznaczone są dla dzieci po 3 roku życia. Zawierają czekoladę o wysokiej zawartości masy kakaowej (min. 46 %), są więc cennym źródłem magnezu, nie zawierają glutenu. Wafelki ryżowe Milutkie naturalne przeznaczone są dla dzieci po 7 miesiącu życia.
Cena w sklepie: Milutkie naturalne i musli – ok. 3,0 PLN, Milutkie w czekoladzie – ok. 3,5 PLN.

Więcej informacji na stronie www.milutkie.pl.

Producent: Good Food S.A., Skórzewo, ul.Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl.

GOOD FOOD
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |