Rozwój sieci ODIDO: ponad 300 nowych sklepów |
07.07.2016. | |
Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów. MAKRO podpisało w ostatnim czasie 330 umów ze sklepami, które będą funkcjonować pod szyldem ODIDO. Na przedsiębiorców, którzy zdecydują się dołączyć do sieci, czeka wiele udogodnień i programów wsparcia, m.in. gotowe akcje promocyjne i sezonowe, specjalne warunki zakupowe w MAKRO oraz pomoc przy przebudowie sklepów i zakupie elementów wyposażenia. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać również z usług Doradcy Sprzedaży Trader, który mając bezpośredni kontakt z właścicielami, rozwija ich sklepy poprzez codzienną działalność biznesową oraz program szkoleń. Sieć franczyzowa ODIDO zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash&Carry Polska. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. MAKRO Cash & Carry informacje prasowe MAKRO (press box) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |