Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Rexona liderem rynku deo
Rexona liderem rynku deo Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.08.2010.
Marka Rexona Woman jest liderem wolumenowym w segmencie dezodorantów i antyperspirantów damskich. W okresie maj – czerwiec  2010 jej udziały w rynku wynosiły 18,5%. Tak wynika z danych z badania panelu handlu detalicznego przeprowadzonego przez Nielsena. Rexona zyskuje udziały wolumenowe w perspektywie krótko i długoterminowej.   

Marka Rexona Woman należąca do portfolio firmy Unilever została niekwestionowanym liderem wolumenowym w swojej kategorii. W okresie maj – czerwiec 2010 roku zdobyła 18,4% udziałów w rynku, czyli o 0,7 punktu procentowego więcej w porównaniu z poprzednim okresem i aż o 2,6 p.p. więcej w stosunku do tych samych miesięcy w roku ubiegłym (Unilever za Nielsen, dane z badania panelu handlu detalicznego – cała Polska, udziały ilościowe). Marka znajdująca się na drugim miejscu, uzyskała 16% udziałów ilościowych.
W ujęciu wartościowym Rexona również poprawiła swoją pozycję, umacniając się na drugim miejscu.

W Polsce rynek deo jest rynkiem bardzo konkurencyjnym i dodatkowo sezonowym, więc tym bardziej cieszy nas zaufanie, którym obdarzyli nas konsumenci wybierając na początku lata nasze produkty – mówi Edyta Sęk, Brand Manager Rexona Woman.
– Postaramy się utrzymać zadowolenie klientów i spełnić ich oczekiwania.

Tak znaczący wzrost udziałów mógł być efektem kampanii Jak jej to powiedzieć, wspartej działaniami ATL, PR i aktywnościami w Internecie.  Komunikacja rozpoczęła się w maju br. i koncentrowała się na delikatnej kwestii, jaką jest zwrócenie uwagi kobiecie na przykry zapach. Punktem kulminacyjnym było opublikowanie raportu o stanie higieny Polek, przygotowanego przez instytut badawczy TNS OBOP. Jego wyniki odbiły się szerokim echem w mediach drukowanych, a także w Internecie. Zagadnienie poruszały zarówno stacje telewizyjne, radiowe, jak i blogerzy oraz forumowicze. Przypuszczalnie to właśnie edukacja konsumentów poprzez kampanię Jak jej to powiedzieć, wielokrotne podejmowanie tematu higieny i jej znaczenia, a także liczne komentarze sprawiły, że w maju i czerwcu Polki najczęściej sięgały po Rexonę.

Marka Rexona należąca do portfolio firmy Unilever po raz pierwszy pojawiła się w 1967 roku na rynku fińskim, a wkrótce potem także w pozostałych krajach europejskich.
W Polsce produkty znane są od lat 70., kiedy to dostępne były głównie w sklepach Pewex, a na rynek marka wprowadzona została w 1993 roku. Dziś Rexona to antyperspirant, który kobiety na całym świecie wybierają najczęściej. Produkt dostępny jest w różnych rodzajach aplikatorów: spray, sztyft i kulka. Szeroka oferta pozwala każdej kobiecie wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie wariant.

Ciszewski Public Relations   
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |