Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Relacja Grupy Paradyż z targów MosBuild
Relacja Grupy Paradyż z targów MosBuild Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.04.2013.


Kolejna edycja targów MosBuild już za nami. Po raz 19-sty w Moskwie, zgromadzili się przedstawiciele branży budowalnej z całego świata. Ponad 2300 firm z 43 krajów, wśród których nie zabrakło także Grupy Paradyż. Firma na eleganckim stoisku zaprezentowała swoje nowości produktowe i ponownie udowodniła, że polskie kolekcje skutecznie konkurują z produktami największych europejskich i światowych producentów płytek ceramicznych.

Piękno dedykowane

Kolekcje płytek zaprezentowano w efektownych ramach, a elegancja i wysmakowane kolory wnętrza sprawiły, że stoisko Grupy Paradyż cieszyło się nieustającym zainteresowaniem odwiedzających. Nasza oferta idealnie wpasowała się w gusta Klientów i Kontrahentów ze wschodu. Wszyscy byli pod wrażeniem nowości produktowych, które zaprezentowaliśmy. Zainteresowaniem cieszyły się zarówno bogate, poszukiwane na tym rynku kolekcje 25x40 cm, jak i propozycje marki premium – My Way by Paradyż Group, w zupełnie nowym formacie 25x75 cm uzupełnione o dekoracje szklane. Uwagę zwiedzających przyciągały także nowości 30x60 cm. Duże wrażenie robiły ponadto elementy kolekcji wykonane w technologii druku cyfrowego, który charakteryzuje się fotograficzną jakością obrazu i niezwykle nasyconymi kolorami. W przypadku płytek ceramicznych taki efekt jest trudny do uzyskania w tradycyjnym procesie produkcji – mówi Nestor Kutkowski, Dyrektor Eksportu Wschód w Grupie Paradyż.

Trendy
MosBuild co roku kusi odwiedzających zróżnicowaną ekspozycją, która wyznacza trendy dla rynku wschodniego. Podczas tegorocznej edycji targów w kolorystyce przeważały stonowane kolory – beże, brązy i szarości oraz pastelowe odcienie barw – zieleni, czerwieni, kobaltu, turkusu czy fioletu.
Nie zabrakło również złoceń, ale w oszczędnym wydaniu – mówi Diana Szewczyk, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż. W dekoracjach królowały motywy roślinne, z przewagą drobniejszych wzorów i kolorowych zdjęć kwiatów drukowanych cyfrowo oraz motywy tapetowe. Popularne były również imitacje kamieni i drewna – dodaje.
 
Czas na podsumowanie
Moskiewskie targi są jedną z pięciu najważniejszych imprez wystawienniczych na świecie. W tym roku, bogatą ofertę wystawców obejrzało ponad 100 000 odwiedzających. Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny uczestniczyliśmy w MosBuild, gdzie zawsze jesteśmy dobrze odbierani. Obok włoskich targów Cersaie jest to dla nas jedno z kluczowych wydarzeń w branży ceramicznej. Dziesiątki przeprowadzonych rozmów, spotkania z obecnymi i przyszłymi Klientami, pokazały, że nasze innowacyjne rozwiązania technologiczne i otwarta postawa na potrzeby i specyfikę rynków wschodnich pozwalają na ciągły wzrost konkurencyjności naszych produktów – mówi Nestor Kutkowski, Dyrektor Eksportu Wschód w Grupie Paradyż.

Z tegorocznej edycji MosBuild Grupa Paradyż przygotowała filmową relację. Dzięki niej można jeszcze lepiej poczuć klimat panujący w centrum wystawienniczym w Moskwie – Expocentre, gdzie odbywały się targi. Zapraszamy do obejrzenia jej na kanale Grupy Paradyż w serwisie YouTube lub stronie www.paradyz.com w zakładce Multimedia.













Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |