Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Pomysł na ... danie na zawołanie
Pomysł na ... danie na zawołanie Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.02.2010.


Soczyste mięso i ziemniaki w aromatycznym sosie to jedno z ulubionych dań obiadowych Polaków. Aby jego przygotowanie było jeszcze prostsze, a efekt zawsze doskonały, marka WINIARY wprowadza na rynek niezwykłą nowość – „Pomysł na… Soczystą karkówkę z ziemniakami”. Dzięki niej obiad przygotujemy w kilka chwil, a podczas jego pieczenia, mamy godzinę dla siebie.

„Pomysł na... Soczystą karkówkę z ziemniakami" to proste i bardzo wygodne rozwiązanie na pyszny obiad. Rozpływające się w ustach mięso oraz aromatyczne, pieczone ziemniaki w smakowitym sosie to pewny efekt za każdym razem. Znane i lubiane, dwuczęściowe opakowanie z woreczkiem oraz doskonała kompozycja przypraw i ziół gwarantują doskonały rezultat, bez dodatku tłuszczu i z oszczędnością czasu.

Nowy „Pomysł na…” to pierwszy produkt z woreczkiem, w którym można przygotować mięso i ziemniaki razem. Sprawia to, że przygotowanie zdrowego posiłku jest nie tylko łatwe, ale też nie zajmuje wiele czasu. Takie danie podane z sałatką to szybki, pyszny i pełnowartościowy posiłek dla całej rodziny.

Winiary: Pomysł na ... danie na zawołanie

Zaproponowany przez markę WINIARY sposób pieczenia nie wymaga dodawania tłuszczu, dzięki czemu mięso zachowuje cenne składniki odżywcze. Dodatkowo mięso i ziemniaki pieczone w sosie własnym absorbują smak i zapach przypraw, są soczyste, delikatne i bardzo aromatyczne.

Tak, jak w przypadku wszystkich produktów z serii „Pomysł na…” lista zakupów wypisana jest na opakowaniu i ogranicza się najwyżej do 3 składników. Wszystkie dodatki zawarte są w torebce z produktem, nie trzeba więc poświęcać dodatkowego czasu dobierając i mieszając odpowiednie przyprawy. Dzięki woreczkowi, naczynie, w którym potrawa jest pieczona, pozostaje czyste i unikamy uciążliwego szorowania zapieczonego sosu i przypraw.

Stworzona w 2005 roku kategoria "Pomysł na..." to odpowiedź marki WINIARY na codzienny problem wielu pań domu, które nie mają pomysłu na obiad. Bazując na badaniach konsumenckich, marka WINIARY, jako pierwsza na polskim rynku zidentyfikowała tę potrzebę i zaproponowała swoim konsumentkom dobre pomysły na szybkie, ciekawe i smaczne potrawy. W 2007 roku prawie 50% pytanych kobiet w wieku od 20 do 50 lat przyznało, że kupiły ostatnio jeden z ponad 20 obecnych na rynku produktów kategorii "Pomysł na...". Najchętniej wybierały proste i powszechnie lubiane dania tradycyjnej kuchni polskiej lub ich nowe warianty.

Produkt dostępny jest w sklepach odporowy stycznia 2010 r. Jego cena to około 3,50 PLN.




WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.

Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX)    
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |