Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Polska wódka Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka na pierwszym miejscu listy "Millionaires 2010"
Polska wódka Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka na pierwszym miejscu listy "Millionaires 2010" Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.07.2010.
Ogłoszony właśnie ranking ekskluzywnego Klubu Milionerów potwierdził fakt, że Polacy wybrali Czystą de Luxe  Żołądkową Gorzką na swoją ulubioną wódkę czystą. W tym roku ta marka znalazła się na pierwszym miejscu listy najszybciej rosnących wódek pod względem sprzedaży na świecie (wymóg – sprzedaż ponad miliona 9-litrowych skrzynek).

 Popularna w Polsce Czysta de Luxe  Żołądkowa Gorzka produkowana w Lublinie na liście milionerów zajęła pierwsze miejsce w kategorii najszybciej rosnących wódek pod względem sprzedaży.
 Zdaniem producenta, swój sukces Czysta De Luxe Żołądkowa Gorzka zawdzięcza przede wszystkim doskonałej jakości. Na każdym etapie  produkcji, począwszy od składników, aż po końcowe etapy powstawania –  najwyższa jakość jest głównym czynnikiem, w którym należy upatrywać ogromnego sukcesu sprzedażowego jakim może pochwalić się Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka.  Warto dodać, że alkohol ten jest doceniany nie tylko przez konsumentów, którzy spośród bogatej oferty wódek czystych wybierają właśnie Czystą de Luxe. Jury prestiżowych konkursów alkoholowych przyznało potwierdziło, że produkt ten nie ma sobie równych w kategorii wódek czystych. Świadczą o tym, medale, przyznawane temu trunkowi w międzynarodowych konkursach alkoholowych, m.in. ubiegłoroczny Vodka Masters – gdzie ogłoszono ją najlepszą wódką na świecie, pochodzącą z Europy Wschodniej, srebro w konkursie iTQi w 2008, czy brąz i tytuł Best Standard Vodka w konkursie Drinks International.  

Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International, wykonanych przez Euromonitor Int. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.

Media Forum
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |