Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Polacy wybierają OKNOPLAST
Polacy wybierają OKNOPLAST Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.08.2010.
Firma OKNOPLAST została uhonorowana medalem „LAUR KLIENTA 2010” oraz "GRAND PRIX 2010", stając się tym samym, już po raz trzeci, ulubioną marką Polaków w kategorii okna PVC. O przyznaniu wyróżnienia zadecydowali klienci w największym programie konsumenckim „Laur Klienta”. 

Otrzymane tytuły są potwierdzeniem wysokiej opinii Polaków o marce OKNOPLAST oraz formą jej zbiorowej rekomendacji. To dla nas bardzo cenne wyróżnienie – komentuje Monika Sosnowska-Rainer, Menadżer ds. PR firmy OKNOPLAST. - Zaufanie konsumentów do marki jest bowiem najwyższą nagrodą, jaką może otrzymać firma i jej produkt.   

„Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, którego celem jest wyłonienie najbardziej popularnych produktów i marek w kilkuset kategoriach. Nagrody są przyznawane na podstawie ogólnopolskich badań konsumentów. Tym samym konkurs odzwierciedla tendencje występujące aktualnie na rynku.

W ostatnim czasie OKNOPLAST zdobył także nagrodę w konkursie „VIP Najlepsze Okna i Drzwi”. Otrzymało ją energooszczędne okno Thermic 90, w kategorii „VIP Energia Premium”. Thermic 90 zostało wyróżnione za innowacyjność oraz wysokie parametry izolacyjności cieplej potwierdzone stosownymi badaniami i certyfikatami.  

Program „VIP-Najlepsze Okna i Drzwi” jest autorską inicjatywą portalu Infookno.pl. Powstał z myślą o klientach indywidualnych, poszukujących wysokiej jakości okien i drzwi. W Programie nagradzane są firmy szczególnie wyróżniające się na tle branży, wyznaczające standardy oraz produkujące zgodnie z obowiązującymi normami i oczekiwaniami klientów.

OKNOPLAST jest czołowym producentem okien PVC na rynku polskim i europejskim. Produkty firmy są dostępne w Polsce, we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz we Francji. Sprzedaż okien firmy odbywa się poprzez sieć ponad 280 autoryzowanych Biur Handlowych w Polsce i niemal 500 w Europie. W 2009 roku firma sprzedała ponad 2 200 000 okiennych, a globalna liczba klientów przez 16 lat działalności przekroczyła 800 tysięcy.

OKNOPLAST
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |